Gå til innhold

har masse symptomer men testen viste negativ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha mensen før om 3 dager men måtte ta en test i dag bare for å sjekke, men den var negativ...

Begynnte for en uke siden ca med veldig vondt i korsryggen, og kvalme som kommer i perioder... Det finnes en god sjanse for at jeg er gravid, men siden testen viste negativ så ble jeg veldig forvirret...STRESS!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger og ALDRI fått positiv test før samme dagen jeg skulle hatt mensen. Vi er nok bare treige med å få stor nok HCG produksjon:) Prøv igjen i dag eller i morgen :D Lykke til

Skrevet

enig. ta en test igjen dagen etter du skulle hatt mensen, å hvis den også viser negativt hadde jeg dratt til legen å tatt en test der.. da er du iallefall sikker =)

Skrevet

jeg testa ikke før 2 uker etter jeg egentlig skulle ha mensen.

Skrevet

tok en ny test i går, den var også negativ, men den ble positiv etter det var gått 10 minutter, er klar blå, men tynn strek. rart? Testet igjen i dag, men da var den negativ, også etter 10 minutter.. har mistet symptomene også, så antar at TR kommer i morgen....jaja

Skrevet

prøv med morgenurin- er høyere konsentrasjon av hcg i den.

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før noen uker etter jeg skulle hatt mensen, tok en test dagen etter ikke kommende mens men den var negativ. Så er ikke umulig at du er gravid selv om du får negativ test..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...