Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Om noen her er på jordet, er det vel HI.
Tommage♀♂ Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Gjerrig? Den kostet meg ca 400,- Hva er vanlig å gi i gave da? Et plagg som er handlet i hui og hast en stresset ettermiddag før besøk? Jeg liker å lage ting jeg. Enten broderer jeg bilder elelr noe, som både er dyrt (500,- ++) og tidkrevende, elelr så kan jeg gjerne lage flere bleiekaker. Hva er jævlig med bleier og utstyr til babyen?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Noen er grådige ja... Alt handler om å gi dyre og supre gaver.uansett hva eller hvem.. Hvor ble det av gleden av å få noe som andre har laget og brukt tid på og lagt kjærlighet i,og som faktisk kan være nyttig?vær glad for det du får, folk må jo ikke kjøpe noe vettu.....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 De er jo kjempesøte, man ruller sammen bleier og fester de med gummistrikk, bruker 100 bleier ca,3 etasjer og fester med fine sløyfebånd og en bamse og andre søte ting, her er et eksempel : http://barnasgarderobe.blogg.no/1251830394_bleiekaker.html
Lilleleen Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 etter å ha sett bildene på bloggen, så håper jeg at jeg får bleiekake ) ikke bare kan det meste brukes, men ligger jo mye omtanke bak ) jeg håper jeg får det )
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Ok, da skjønner jeg hva det er. Ligger mye arbeid bak en slik gave, men særlig fint eller praktisk er det jo ikke. Jeg blir alltid glad for at folk tar seg bryet med å gi meg eller barnet mitt en gave, spesiellt om de har laget den selv, men denne ville vel irritert meg fordi den er diger og tar stor plass.....Hadde kommet til å "ryddet" den sammet fort
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Uff, så mange regler og meninger dere har om alt mulig dill dall.
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Hadde faktisk blitt glad for det jeg. Er jeg på jorde da eller? Bleier blir dyrere pr. pakke etter hvert som du stiger opp i størrelse, for å ikke snakke om at mengden minker betraktelig i hver pakke i tillegg, så jeg hadde blitt glad for det jeg :-) Viser jo bare at folk har tenkt litt utover det som er vanlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 jeg syns det er knallsøtt. fordi jeg føler det symboliserer at man feirer en babysfødsel. jeg hadde blitt super glad!
Tante Bassa Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 Hadde jeg fått en bleiekake hadde jeg smilt og sagt: tusen takk, den var kjempefin. Men det hadde bare vært for å være hyggelig, for jeg syns faktisk de er forferdelige. (men syns IKKE det er en gjerrig gave) Men smaken er som baken; delt! Kjedelig hvis alle likte det samme ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Hadde noen orket å ta bryet med å lage en slik kake til meg og mitt barn så hadde jeg blitt utrulig rørt. Ikke at de er spesielt vakre, men det ligger så mye arbeid og omtanke bak.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #16 Skrevet 2. oktober 2009 (((ser for meg ei bleiekake full av KREM som jeg kan kaste i trynet på HI))) Utakknemlige folk er det verste jeg vet. Alle gaver er bra gaver for nybakte mødre og fedre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #17 Skrevet 2. oktober 2009 Ha ha Tenkte på kuruke og oversatte dette til bleiekake jeg...he he Ser for meg en bleie full av "kuruke babybæsj" he he Og det var noe som ble gitt bort, så skjønte egentlig ikke stort....he he Tok nok litt feil der ja ;o) Ler av meg selv nå he he he
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #18 Skrevet 2. oktober 2009 Synest den var kjempe søt jeg! Hadde blitt veldi gla for en slik og har faktisk vurdert å lage slik til mine venninner! Bleiene skal jo brukes, og det er jo en del bleier i en slik + henger en ting på er den jo super stilig.. Og ja, jeg vil tro det ligger mye arbeid og det koster litt å lage en slik, hvertfall de som har mye på seg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #19 Skrevet 2. oktober 2009 Syns bleiekake er en stygg gave, men den er dyr. Hadde jeg fått det, så hadde jeg takket og ikke sagt noe om hva jeg syntes om den. Ville mye heller hatt en blomsteroppsats i en potte med litt dill dall rundt til babyene. (For det har jeg laget selv, som ble riktig så nusselig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå