Gå til innhold

Ta graviditetstest før mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det...? skal ikke ha mensen før rundt 11 oktober, men er så spent på om jeg er gravid.... funker det å ta den nå????(ps. er ikke så veldig kjent me dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper en sensitiv Clearblue f.eks er det ca. 50% sjanse for å få positiv test 4 dager før du forventer mensen, sjansen stiger for hver dag frem til IKM. Dette kan du lese på pakka:) Så du må nok smøre deg med tålmodighet i noen dager til dessverre...

Lykke til!

Skrevet

åh.. så kjipt.. hehe.. jaja, får vente da =)=)

takk =)

Skrevet

tok en test 3 dager før mens, den var negativ. men visste jeg var gravid, så ventet til en dag etter forventet mens, og da viste det positivt:) Så vil anbefale deg og vente selv om du blir utålmodig...

Skrevet

Tok billigtest 4 dager før forventet mens og fikk positiv.

Skrevet

Jeg testa negativt baade 4 og 1 dag før ikm, saa jeg fikk ikke positivt før 1 dag etter!!! Veldig rart! Men helt normalt sa legen.

Skrevet

Jeg testet negativt på IKM, og testet positivt en uke etter. Men tok ikke tester i mellomtiden den uka, så vet ikke når den kunne ha blitt positiv.

Jeg hadde ventet til IKM hvis du klarer. Er dyrt å drive å teste. Ihvertfall hvis man bruker tester fra apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...