M@msen Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Hvilket navn skal dere bruker/har barnet/a deres?? Vi driver å snakker om det nå... Vi har Erlend & Jakob, og øsnker oss en Viktoria... Evnt kanskje en Finn (usikker på gutte navn...
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Navn er super morro. Den er jeg med på. Jeg har alltid vært bitter fordi jeg ikke har hatt dobbelnavn, mens broren min hadde. hehe.. Så mine barn få lide. I navne valget, har familie navn vært det viktigste for oss... Så alle navnene er oppkalling. Jente navn er såååå mye enklere enn gutte navn.. Men vi er GODT nøgde=) Barna får korte etternavn.. så det er sagt. Sigurd Olai Eiril Johanne Tora Marie
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 datteren min heter Jenny, men det har dere kanskje gjettet? Nav på eventuelle fremtidige barn tenker jeg ikke på ennå.. altfor tidlig for meg..
M@msen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 Gøy med navn ja... E så artig å se at "alle" har så ulik smak:) Fine navn dere har på barna deres, ville gjerne ha dobbelt navn på ungane jeg også, men gubben nekta..så noe må jeg gi meg på også...
snoffemor78 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har en datter som heter Sara Sofie. Sofie er et navn som finnes i både min og farens familie. Eventuelle navn på en ny baby, så har vi Aurora hvis det blir en jente, men må si at vi slliter med guttenavn. Aksel har så vidt vært nevnt. Vi vil uansett ta oss god tid. Vår første fikk ikke navnet sitt før hun nesten var 3 måneder gammel..he he.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har ei datter som heter Jenny Elisabeth.. Elisabeth måtte jeg krangle meg til, for gubben nektet.. Men jeg argumenterte til det rant argumenter ut av øra på han.. Jeg fikk viljen min.. Hvis vi får gutt neste gang (hvis jeg blir gravid igjen) så skal han hete Sean Leo. Hvis det kommer enda ei jente så har jeg lyst til at hun skal hete Lily Therese, men gubben liker veldig godt Lila, og Ellen, etter hans oldemor, da Jenny Elisabeth er døpt etter mine oldemødre..
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 jeg har ei datter som hete Emilie og en sønn som heter Jonas, men hva jeg skal kalle neste vet jeg ikke helt, syns Bastian er fint da
memather Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ELSKER å tenke på navn, det har jeg gjort i flere år alt! Har forandra litt mening med tida, men.... Jeg liker veldig godt: Sofie/Sofia Emma Johanne / Emma Sofie Emilie (Ida Emilie) Helena (men det navnet liker ikke mannen min) Aurora er også nydelig, men det dessverre ikke aktuelt hos oss. Matteus hadde vært gøy (bare 27 Matteus i Norge) Elias Tobias Mannen min elsker Samuel
lille_Harepus Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Må bare si at Olai er et kjempe fint navn. Det skal gutten vår hete ( viss det blir en gutt såklart.. på jentenavn er Aurora og Vicktoria høyt på listen. Han liker Sofie..
charlotte,b Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Navn er kjempe gøy!!!! Vi har dobbelt navn der det ene er fra min familie og den andre fra min manns familie Det er mange fine kompinasjoner, så det blir spenneden hva vi velger!
GuttemammaTilTo Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 jeg elsker også å tenke på navn, sitter ofte å rabler for meg selv og kombinerer og prøver ut ;-) vi har en gutt med dobbeltnavn, både meg og mannen min har dobbeltnavn så det blir det på neste mann også etter all sannsynlighet :-) (selvom vi kun bruker fornavn på meg og sønnen vår). Kommer det en jente neste gang har jeg virkelig fått helt hekta på Helene Marikken! Jeg skriver og skriver det ned og liker det bare bedre og bedre :-D Guttenavn syns jeg også er litt vanskelige, men akkurat nå heller det mot Henrik (uten at jeg har lufta det for mannen min enda, eller tenkt så mye over det ). ååå som jeg kommer til å kose meg med å finne navn igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå