3 søte små Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Bra der? Hørt veldig mye bra om stedet! Når fikk dere vite kjønn der,og tok dere den rutineultralyden eller 3d? Og er det lang ventetid der? Takk for svar!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Du tenker vel på spesialistesenter for kvinner og kvinnesykdommer? Der jobber verdens beste gynekolog :-) dr. Lundring, han er tysk,spesialist for alt som har med kvinnegreier å gjøre,men han er den beste du kan få når det gjelder ultralyd har jeg hørt. Jeg var hos ham da jeg var 8+5, så jeg fikk ikke vite kjønn så tidlig, men jeg fkk en CD av ham...Han jobber som overlege på A-hus, håper han er der når jeg skal føde :-) :-) www.spesialistsenteretforkvinner.no Tror ikke det er så lang ventetid, jeg ventet i 1 uke fordi jeg ville ha time sent på kvelden(det kan man få på onsdager tror jeg)... Lykke til :-)
Snart2barnsmamma :o) Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var der i ca uke 12, og det var veldig bra. Han tippet på at det blir jente, men var på UL denne uken her og da viser det seg at det en liten gutt ) Ble ingen 3D bilder, men fikk med en cd med noen opptak. Virkelig å anbefale!
Trultemor73 Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var der på onsdag (13 uker) og er superfornøyd. Koselig kontordame, beroligende duftelys og en kjempeflink lege. Følte han sjekket det som kunne sjekkes. Han sa han ofte tok 3D i uke 13, men mitt lille nurk lå slik til at det var vanskelig, sa han. Ville ikke vite kjønn jeg da, da jeg vil vente til fødselen. Fikk med cd med videoklipp og bilder, som jeg har sett på mange ganger alt. Virkelig å anbefale.