3 søte små Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Bra der? Hørt veldig mye bra om stedet! Når fikk dere vite kjønn der,og tok dere den rutineultralyden eller 3d? Og er det lang ventetid der? Takk for svar!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Du tenker vel på spesialistesenter for kvinner og kvinnesykdommer? Der jobber verdens beste gynekolog :-) dr. Lundring, han er tysk,spesialist for alt som har med kvinnegreier å gjøre,men han er den beste du kan få når det gjelder ultralyd har jeg hørt. Jeg var hos ham da jeg var 8+5, så jeg fikk ikke vite kjønn så tidlig, men jeg fkk en CD av ham...Han jobber som overlege på A-hus, håper han er der når jeg skal føde :-) :-) www.spesialistsenteretforkvinner.no Tror ikke det er så lang ventetid, jeg ventet i 1 uke fordi jeg ville ha time sent på kvelden(det kan man få på onsdager tror jeg)... Lykke til :-)
Snart2barnsmamma :o) Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var der i ca uke 12, og det var veldig bra. Han tippet på at det blir jente, men var på UL denne uken her og da viser det seg at det en liten gutt ) Ble ingen 3D bilder, men fikk med en cd med noen opptak. Virkelig å anbefale!
Trultemor73 Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var der på onsdag (13 uker) og er superfornøyd. Koselig kontordame, beroligende duftelys og en kjempeflink lege. Følte han sjekket det som kunne sjekkes. Han sa han ofte tok 3D i uke 13, men mitt lille nurk lå slik til at det var vanskelig, sa han. Ville ikke vite kjønn jeg da, da jeg vil vente til fødselen. Fikk med cd med videoklipp og bilder, som jeg har sett på mange ganger alt. Virkelig å anbefale.
smilet72 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har kun vært hos han på Ahus 2 ganger. Han er utrolig dyktig og koselig. Første ul hos han var ang, en tidlig ul for å se om alt var som det skulle og han hadde veldig greie på hva han skulle se etter. Har ei venninne som jobber på Riksen og hun sa når hun hørte at jeg skulle til han på tidlig ul så var jeg i veldig trygge hender for han er så utrolig dyktig i jobben sin. Når han jobbet på riksen så jobbet han kun med ul. Anbefaler han veldig!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var der da jeg var gravid med nr. 1 i uke 24, ligger et par bilder på profilen min. Veldig fornøyd.
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Sier som de andre her,han er kjempedyktig=0) Var der nå i uke 12+4 og han kunne se at vi får ei jente.Han forklarer alt så godt og du får både rutine og 3D. Lykke til!!
lille solstråle Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Vi fikk time samme dagen vi! Bare 4 1/2 time etter at vi ringte! Superfornøyd! Er i uke 20 og da kostet det 1200 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå