*LillaMeg* Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Eller er det kanskje litt tidlig? Er i uke 9, og har ikke merket at jeg lyster etter noe spes, er heller ting jeg ikke klarer å spise.. Klarer ikke spise kylling, bacon, kjøttpålegg og div.. Eneste jeg klarer er ost på skiven og frukt, mulig det er dilla, men tror neppe det..
2010 Mammaen Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke noen diller her heller, men som du sier er det også en del ting jeg ikke klarer å spise, men det forandrer seg fra dag til dag og uke til uke. Veldig uforutsigbart og litt vanskelig å planlegge innkjøp.
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Spiser Dundersalt! Veldig godt! Og Tyrkisk pepper
2010 Mammaen Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Enig med deg! Men pulverpadder er enda bedre :-D og posene er STORE!
snuppe<3mai10 Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe.. Sitter her og propper i meg tyrisk pepper. Hjelper litt mot kvalmen synes jeg. Ellers smaker det veldig godt med eple for tiden synes jeg. Forrige gang smakte det fantastisk med appelsin i begynnelsen.
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 jeg har ikke hatt noe dilla i svangerskapet- før nå! og nå er jeg 31 uker på vei! har dilla på tyrkisk pepper, kjellerlukt og lukten av nyvaska klær - så jeg tilbringer endel tid i vaskekjelleren jah! ) ..er litt merkelig... lukta av kjeller gir meg en slags rus... helt ubeskrivelig.. hadde akkurat det samme med gutt nr 1..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå