Sienna81 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jepp! Jente 27 år fra Stavanger Var gravid i sommer, men mistet når jeg var 10 uker på vei. Hadde utskrapning 8. september, og er allerede i gang igjen. Tviler på at det går dette gang, men skal prøve igjen for fullt neste måned.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Her også ! Jente 22 fra Stavanger. Prøvd siden mai 09. Hatt en kjemisk ! Så jeg håper det skjer snart :-) Hva meg deg?
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 heisann, er fra stavanger men har flyttet til kr.sand. er 20år :-D
Hagla Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 bor også i svg og prøver, men det regner jeg med du har skjønt for lenge siden, nicki82
Babyluren Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Her prøves det også. Startet i mai i år, mistet i sommer.
gullfisken * gravide* :) Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 heisann heisann 21 fra stavanger (sandnes), prøvd si april i fjor, prørerøyir i des:D
nicki82 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe..det var bra gøy å se så mange siddiser her Er nok mer en wannabe siden jg er tilreist hit fra det kalde nord Digg med milde vintre, sier no jg Er 27 år og ingen kidza fra før av:) Blir spennende å se fremover da Har en samboer som reiser litt..masse, så det blir litt gambling med å treffe el. Slik er det i en oljeby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå