Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå ryr det hår i store mengder - av meg. Usj! Dette er det kjipe med å amme. Eller er det sånn også for dem som ikke ammer tro? Bare en har født barn, så skal en skifte ham liksom?

Gubben klager over tett sluk i dusjen og jeg har selv sluttet å bruke svarte topper - de ser jo hårete ut etter et øyeblikk...

Flere som mister hår? Hvor lenge var det dette varer igjen? Hele ammetiden? Kjenner jeg blir gal. Takkogpris for naturlig tykt hår her da, så ser jeg hvertfall ikke snau ut på skallen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140751729-h%C3%A5ravfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke kommet dit enda.... OG VIL IKKE HELLER!!!! Tvi tvi**

Har en venninne som ikke ammet og jammen mistet ikke hun masse hår også, så nei det er nok ikke bare oss ammende!!

Vet lite og ingenting om hvor lenge dette varer, men tykt hår kommer meeeeeeget godt med ja... det kan jeg se for meg!!

Håper det ikke holder på i en evighet... og at gubben slutter å klage ;o)

• 2 uker senere...

Æ bli steine gal!!! Det hær går ikke an! Bare æ drar handa gjennom håret, så e handa FULL etterpå.

Åh! Det flyr jo hår rundt i hele huset nå. Lillebror har hår på klærne sine og den koksgrå sofaen vår ser jammen meg ut til å ha fått parykk nå. Åh!!!! Nå er jeg lei!! Håper det bare varer et øyeblikk også over! *håpehåpehåpehåpehåpe*

Har ikke begynt å røyte for fullt ennå, men regner med det kommer. Husker jeg hadde store viker sist gang, og etterhvert vokser håret ut igjen og da blir det piggsveis rundt ansiktet. Lækkert....

Håret mitt er derimot helt uregjerlig. Umulig å få det i fasong, glatt og tungt. Blir til at jeg setter det i hestehale så snart det er vasket.

Kjedelig.......

Annonse

jeg har hørt at man mister lite/nesten ingenting hår når man er gravid, men at man mister tilsvarende etter man har født.. Kan det være noe i det?

Jeg føler at jeg ikke mister fullt så mye hår nå som rett etter fødselen..

Jeg bruker en shampoo og et serum mot håravfall. SP (System Professional) heter det. Begynte med de produktene rett før fødselen. Hadde en liten pause på de i ca 14 dagers tid grunnet jeg var tom og mistet store mengder med hår. Ganske dyre produkter, men føler det er absolutt verdt det. De fungerer godt på meg :-)

Hvor får man tak i de? Frisøren eller?

Nå har jeg en ganske god manke å ta av, så jeg blir ikke akkurat skallete mens dette står på. Naturlig tynning kan en vel kalle det...;o) Men jeg ser for meg pistrete vekst når alt skal på plass igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...