1+2=3jenter Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har PCOS, fikk diagnosen i 04. Slutta på p-pilla i 01, og hadde ekstremt sjelden mens, sikkert ikke mer enn 3-4 ganger fra jeg slutta på pilla til jeg fikk diagnosen. Satte vel egentlig diagnosen selv etter å ha surfet litt på nettet, og fikk den bekrefta av lege. Begynte på Metformin, skulle gå på det noen måneder før jeg prøvde Pergotime. Søkte også om prøverør med det samme, siden vi visste at det var ventetid, og mannen hadde dessuten mye mindre sædceller enn normalt... Fikk også Primolut for å sparke i gang mensen hvis jeg var utolmodig....og det var jeg jo... Hadde bare doble pergokurer. Den første var et sjokk, og en berg-og dalbanetur humørmessig... Etter 3.kur ble jeg gravid, og fødte ei nydelig jente i 06. I 07-08 var vi klar for å prøve igjen, begynte på Metformin, og etter første Pergotimekur ble jeg gravid. Det viste seg å være tvillinger, og det kom som et sjokk(selv om jeg selvfølgelig visste om den økte sjansen med Pergo...) Så nå sitter vi her med 3 nydelige jenter:-) Til tider frytelig slitsomt, men veldig verd det!! Lykke til alle dere som prøver, det går nok bra til slutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå