halloen Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 jeg har vært veldig syk i en 2 ukers periode, gikk ned 10kg på en uke. Lurer på når jeg evt. kan amme? Det blir jo skilt ut miljøgifter i melka/blodet ved stort vekttap. På forhånd takk for svar!
Ranni Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Åh, det har jeg vært redd for også. Raste ned i vekt de første ukene etter fødselen og gikk vel ned en ca 10 kg (i tillegg til det jeg hadde lagt på meg i graviditeten) i løpet av den første måneden. Jeg har nå fullammet, jeg, da, så jeg håper han ikke har fått i seg alt for mye gæli.... :-/
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hei Jeg har også gått ned mye, både mens jeg var gravid pga ekstrem kvalme hele svangerskapet, og nå i etterkant mens jeg ammer. Det jeg har fått beskjed om er at det er mye bedre å amme barnet selv med de eventuelle miljøgiftene enn å ikke amme. Det positive veier opp for det negative fikk jeg høre, og jeg ammer fortsatt jenta vår på snart 9mnd. Fullammet de første 5 mnd med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå