¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 tok en sist fredag da jeg var 4+0, da viste testen 1-2 uker siden befruktning. I dag viste den 3+. ALtså at det er mer enn 3 uker siden befruktning. Det stemmer jo forsåvidt, for det er akkurat 3 uker siden positiv el-test. Men jeg hadde liksom forventet at det skulle stå 2-3 uker siden der. Jeg klager ikke, og håper det betyr at jeg fortsatt produserer nok hcg og at det er liv laga i magen.. skal ta ny hcg prøve til mandag. Da skal jeg be legen om å sende inn henvisning til tidlig ul. Håper det gpr bra og at jeg får oppleve å se et bankende hjerte.. sukk, dagene snegler seg av gårde..
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet. XXXX for at spiren klamrer seg fast i 9 mnd
-68mamma Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Å - det var en superlur måte å sjekke at hCG stiger ! Du er smart :-) Da er nok alt i skjønneste orden, de går jo ut fra hCGnivå og da er det iallefall høyt nok. Dette går bra :-) Hvilken uke er du nå ?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 akkurat påbegynt 6. uke. altså 5+0 i dag.
♥REBECCA♥ Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 jeg tokk en sånn en på tirsdagen,da sto den på 1-2,og i dag fredag sto den på 2-3, da har hcg stigi ganske fort,har den ikke?
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Nei, d virker helt normalt ) Dersom f.x. 1-2 = 1uke + 5 dager, og 2-3 = 2 uker + 1 dag, så er jo d etter boken ) Gratulerer !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå