Gå til innhold

Åss'n går det gammel (p)røver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Hvordan går det med deg?

Har du fått noen tegn på at det er en liten spire der inne?

Jeg har litt stikninger enkelte ganger, men ellers merker jeg ingenting.

Skal til legen på mandag for å få bekreftet at hjemmetesten var riktig:-)

Er jo vanskelig å forstå det, og tro at det virkelig er sant!

Har du fått time til UL?

Jeg har fått time i uke 44. Det blir veldig spennende...

Lykke til videre!

Skrevet

Henger meg på denne og øsnsker dere begge lykke til:-)

gammel(p)røver: ser at du testet pos. hjemme ganske tidlig (hvilke rugedag?), men at hcg bare var på 40. Håper testene dine blir sterkere de neste dagene *krysse*

Hilsen

Skrevet

Hei mamma_til_en_prins!

Gratulerer igjen med spiren!!!!! Jeg også kjenner litt stikninger men ellers svært lite - ingen ømme pupper som jeg har opplevd tidligere. Viss jeg kjenner godt etter kan jeg føle et snev av kvalme innemellom - men da skal jeg virkelig kjenne etter altså...

Jeg tok som sagt blodprøve mandag som viste hcg på 40 og det er jo i minste laget på rg 13, men de var positive på Hausken. Jeg tok en ny CB + test i går og den ble sterkere enn tidligere tester. Jeg tok også blodprøve i går, og den får jeg svar på onsdag...

I dag kjøpte jeg en av de nye CB testene som skal vise hvor mange uker siden befruktning, og den skal visst tas på morgenurin for å vise riktig antall uker. Jeg røk selvfølgelig på testen med en gang (bare 2 1/2 time siden forrige tisserunde...) og den viste 2-3 uker siden befruktning, så det tar jeg som et veldig godt tegn :-). Jeg har svidd av hele 10 CB tester siden lørdag, så jeg får vel testepremie snart ;-)!

Jeg fikk time til UL i mandag i uke 43 (19/10). Jeg synes nesten spenningen fremmover nå er verre enn rugetiden - det skyldes kanskje at jeg mistet i uke 13 sist, så vi har dessverre ingen garanti. I helgen skal jeg øve meg på å glede meg over graviditeten.

Har du planer om å si det til noen før det har gått 3 måneder? Sist sa vi ingenting, og det er ingen som vet at vi prøver å få barn, IVF eller at vi var gravid, men mistet... Nå føler jeg mer for å si det til hele verden, men jeg tror nok at vi venter til vi har passert 13 uker...

Lykke til, dette skal vi klare :-)!

Klem

Skrevet

Så hyggelig og høre fra deg, som er i samme situasjon. Vi har lyst å rope det ut til hele verden, men må ta oss sammen. Kun en venninne som vet det, da hun kom over graviditetstesten som lå på badet og lyste "GRAVID". Gikk ikke an å lyve bort det:-) Men koselig å dele det med noen. Jeg tror jeg skal klare å holde det "hemmelig" iallefall til jeg har vært på UL, for den nærmeste familie. Så blir det vel full offentliggjøring når jeg har passert 3 måneder tenker jeg. Gleder meg til å si det til ALLE:-)

Lykke til videre, og JA dette skal vi klare:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...