Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skulle gjerne pratet med flere som er "godt voksne" i antall år, slik som meg. Er akkurat fylt 40 åg har 2 mislykkete forsøk til nå. Skal 3. runde i desember / januar tenker jeg. Er det noen som har lykkes????

Spent og håpefull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mamma 2010!

Jeg er 37 og igang med vårt første IVF forsøk. Testet positivt på tirsdag. Har vært to greie måneder synes jeg, med spray og sprøyter.

Har gått over all forventning.

Hører du til St. Olavs?

Skrevet

Jeg er 40 og har to forsøk på Hausken. Jeg mistet i uke 13 etter første forsøk og nå testet jeg positivt på tirsdag.Nå håper jeg å gå gravid i 8 måneder til og at det kommer en frisk og fin baby ut i begynnelsen av juni :-)!

Jeg har to "egenproduserte" barn på 5 og 6 år, men etter det har ikke vår etterlengtede nr. 3 ville sitte uten IVF hjelp.

Så nå håper vi på at alt skal gå bra i nesten 8 måneder til!

Lykke til, det er håp!

Skrevet

Hei!

Jeg blir 40 neste år og skal ha 4. søskenforsøk i desember. Har igjen et siste forsøk på Ullevål, men tar et forsøk på Aleris i mellomtiden. Bor i Oslo og har en gullunge på 2 år.

Hvor bor du?

Skrevet

Hei.

takk for svar :) Så bra at det har gått så fint! Håper knøttet sitter tiden ut, lykke lykke til :)

Vi har vært i Haugesund og er svært fornøyd med behandlingen der!

Fortsatt Håpefull

Skrevet

Hei og takk for hyggelig svar. Det gir håp å høre historien din da:) Så heldig du er som har to fra før!! Lykke lykke til i de neste 8 måneder :)

Ja, det er HÅP !!

Skrevet

Jadda....vi er flere!

Uttak til uka!

Skrevet

Hei, jeg er 39 og ruger nå på mitt 5 forsøk. Kjemisk gravid 2 ganger. Håper virkelig på et stort pluss når jeg tester på mandag morgen. Har en del sammentrekkninger i maven og har vørt litt lyserød/rosa utflod- vet ikke hvordan jeg skal tolke dette- men håper på det beste. Jeg har ingen barn fra før og ønsker selvfølgelig like inderlig som alle andre. Lykke til alle sammen

Skrevet

Hei.

Jeg ble 42 år i sommer og er nå 8 mnd på vei. Det klaffet på første IVF forsøk, men jeg har vært gravid par ganger med inseminering - mistet i uke 5 og uke 10. Så nå går jeg og venter på fødselen :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer!!!

har vært litt ute av disse sidene, da jeg ikke lykkes denne gangen heller. Nå er det bare å forsøke en siste gang (eller fler om de kan fryse ned noe)... deretter: rett på pride kurs ;)

Har fortsatt håp om et eget barn.

Lykke til med siste innspurt :)

Skrevet

Hei Mamma 2010 :o))

Ville bare fortelle min historie!!

Jeg har prøvd i over 11 år og bli gravid, hadde 4 ivf forsøk, 2 mislykket og to ganger mistet jeg.. ga litt opp før 5 forsøk og tenkte at nå skulle jeg bare kose meg en mnd før jeg skulle i gang igjen og vet du hihi jeg ble gravid på egenhånd!!!

Noe alle leger og sykehus mente jeg aldri kunne bli, pga potte tette eggledere men det kan de ikke ha vært allikevel hihi.. så nå sitter jeg her med en liten gutt på snart 10 mnd, blid som en sol... og jeg blir 40 neste år...

så gi ikke opp!!!!

Ønsker deg masse lykke til :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...