Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tenkte jeg skulle dele min historie rundt abort.. Er jo flere som er i samme situasjon og ikke vet om de skal beholde eller ikke.. I februar i år fødte jeg min første datter! Dette vare den største dagen i mitt liv..Aldri har jeg opplevd slik kjærlighet. Jeg har alltid vært "imot" abort om det ikke var en god grunn for det.. I sommer oppdaget jeg at jeg var gravid igjen. Jeg fikk sjokk! Jeg var ikke klar for dette allerede nå. Kroppen min er jo ikke seg selv enda.. Dattra mi var nå 5 mnd! Jeg var fast bestemt på å ta abort. Jeg tenkte frem og tilbake da det nærmet seg abort-dagen.. Men dette ble det eneste rette for meg. Jeg fikk bestemme selv om jeg ville ha medisinsk eller kirurgisk abort. Siden jeg ammer ble det kirurgisk- noe jeg ikke angrer på! Inngrepet var raskt over, og jeg hadde ikke andre bivirkninger enn at jeg var trøtt etter narkosen. I ettertid er det mange som er redde for at de skal angre seg- jeg gjør ikke det. Dette var det riktige valget for meg nå! Jeg må innrømme at det å allerede ha en liten baby fikk meg gjennom det hele smertefritt. Jeg har mer enn nok med henne og gleder meg til neste gang jeg skal få barn. Da forhåpentligvis på ett mer "riktig" tidspunkt! Til dere som er mitt oppe i denne situasjonen nå. Beholde eller ikke? Tenk dere godt om. Snakk med noen. Kan du ikke snakke med noen du kjenne, så ta kontakt med lege eller amatea! Det er et valg du skal leve med! Gjør det som er rett for deg, og ikke alle andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750804-min-historie/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå