Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei fikk ikke sendt deg pm... tror dataen min er litt tullete...

men har sett litt på deg nå... som du ønska har jeg lagt kort på deg...

legger det ut her, og håper du blir glad :)

hei suppa mi!!

Fikk dralitt tidligere fra jobben i dag, så rekker å legge kort på deg før helga alikevel...husk at jeg ikke er helt utviklet ennå da.. men skal gjøre så godt jeg kan!!

kortene fra fortiden viser at det startet bra, men endte ikke så godt... at du ikke har hatt det så lett i det siste... kanskje de mener den skuffelsen du har hatt... har du hatt litt problemer i forholdet også?? Sjalusi kommer til meg som en følelse her..

Nåtiden varsler at det er en litt stillestående tid for deg. ser ut som om du har noen følelsesmessige problemer nå, som du bør arbeie med... va nok derfor jeg også fikk en følelse av at du trengte nytt håp i går på chatten...

Du har nå makten til å gjøre fremskritt... kommer frem en mørk mann... som for eksempel kan være sjefen din?

og jeg ser at du har et veldig bra seksuelt liv nå :) Du sier jo du blir så forelsket også...

hinder finnes i nåtiden... noe trykker deg ned... tror det er en person rundt deg som ikke er bra for deg...?ser også at du ønsker veldig... gi slipp på tankene om en liten i magen... og tenk at din tur kommer, for det gjør den!!

Fremtiden: du vil møte på et hinder, men det er mulighet for å overvinne dette hinderet.. tror du kommr til å få noen nyheter du ikke vil høre... men du overvinner dette raskt! det kommer ikke til å påvirke deg så mye! får opp et kort som advarer deg mot å akseptere noe uten å vite konsekvensene av det. kortet står for innblanding, og du bør se opp for uvilje...

ellers får jeg en følelse av at du må åpne deg for å få hjelp... gi deg selv troen på at du fortjener det du vil! Fortsett å satse fremover! Ser ny positiv energi komme til deg!

GOD HELG! Håper jeg traff på noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi du er jo bare verdens snilleste da:)

Det var kjempesnilt av deg Adine og masse stemte!

Ikke rart du ikke fikk sendt PM, da innboksen min er full hehe!

Snakkes når du kommer hjem fra Tyskland, god tur og kos deg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...