Gå til innhold

Noen med erfaring fra Maigaard fertilitetsklinikk i Århus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi vurderer dette i forhold til AIH. Noen her med erfaring fra dem? Event. tips til andre klinikker som ikke ligger så langt fra Hirtshals eller Fredrikshavn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på dette innlegget jeg:=)

Noen som har erfaring å dele??

Skrevet

Ikke personlig - men har ei venninne som ikke kan få sagt nok godt om dem!!! De som jobber der er herlige mennesker - alt ble gjort svært presis, liten venting og de fikk super behandling. De har nå tvillinger på 7 måneder som et resultat derfra. Hun har også et lite foto av dem to som fine 4-delte egg før de ble plassert inn i livmoren med assisted hatching metode. Det er mer enn jeg har av de to eggene jeg ruger på... Jeg valgte imidlertid en klinikk i København (Trianglen) fordi jeg vil kunne fly ned direkte og fordi gynekologen min anbefalte dem.

Men - dere kan altså trygt velge Maigaard!!!

Skrevet

Tusen takk for hjelp til å "dytte", og til oppmuntrende svar Sunshinebaby:-) Masse lykke til med rugingen :-)

Jeg tok kontakt med dem onsdag før helgen, og de har vært virkelig imøtekommende. Vi har mailet masse, og de har svart på alt av spørsmål som jeg har kommet med. Og det er ikke få ;-)

Min samboer og jeg har greid å bli gravide to ganger tidligere på egenhånd, men det er nå to år siden siste positive test, så nå føler vi for å få litt hjelp og støtte. Vi tenker å prøve AIH før vi går for eventuelt IVF.

Det er nå resepter på veg fra Maigaard og jeg skal bare ta kontakt med en av gynekologene som de samarbeider med her i Norge. Litt usikkert når vi kommer i gang med behandling, men håper det blir på denne siden av jul.

Tusen takk for at noen tok seg tid til meg :-) Ønsker alle her inne masse lykke til!

Skrevet

Må le litt her - La ikke merke til at det var deg "to snart tre" som hadde "dyttet" . Takk takk vennen!

Skrevet

Masse lykke til :) Så spennende det er det du skal igang med!!!

Min gynekolog har også samarbeidet med dem - og sa at det var mange herfra (Stavanger) som valgte dem nettopp pga beliggenheten. Han anbefalte nok dem like så vel som Trianglen - men som sagt - jeg vil ikke være avhengig av båt. Jeg blir kvalm bare av å se på bølger, hehe :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger :-) Dette med båten er også litt min store skrekk. Jeg kommer vel aldri til å komme meg på den om været er dårlig. Sukk. Men, får håpe at været ikke går mot oss.

Jeg prøver å få tak i han gynekologen, men får jo bare opptatt. Må bare fortsette å prøve å ringe.

Skrevet

Likte stedet og menneskene...men synes de kom med lite nytt medisinsk og litt vel mange forhåpninger...

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :-) Jeg synes i hvert fall at de har vært utrolig hjelpsomme og imøtekommende. Vi kommer nok til å ta turen over på nyåret om ikke noe har skjedd før det.

Masse lykke til vinden1 og nurket1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...