Gå til innhold

Når kommer MAGEN jenter????? 19+2 men alle bukser passer enda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg e større en alle andre eg har møtt... maaaasse vann i magen! har sje lagt på meg så masse ellers på kroppen heldigvis :) så eg passe ingen av di gamle buksene mine lenger.. d e litt slitsomt , å d e tungt.. men d e jo så di seie, di så får jentår blir mye rondere på magen. eg e et bevis på d !:P

Min kom ganske tidlig. Det viste ingen ting før uke 14, men da sa det "popp" omtrent over natten. Jeg får fortsatt på meg de buksene som er lav på livet, men det er ikke så behagelig at det trykker på livmoren. I tillegg har jeg anskaffet meg 2 mammabukser som er bare såååå behagelig :o)

Selv om jeg kun har gått opp 2-3 kg er magen min som en fotball!! men symfysen er akkurat på streken av kurven.

Nyt at den ikke er stor enda, for jeg føler min begynner å være i veien ;o)

Jeg fikk mage ganske tidlig, og den har vokst litt og litt, men nå synes jeg den har sluttet å vokse, er det noen som har hørt om vokseperioder og hvileperioder???

Jeg har vært hals syk i noen dager, og har da ikke spist så masse. Kan det være at jeg har gått litt ned i meg selv?? 'Er fryktelig bekymret for at noe kan ha gått galt!!!!:( Er 19+5...

Noen som kan komme med noen gode råd???

Jeg tilhører januarklubben men kikket bare innom her. Jeg er nå 25+1 og fortsatt INGEN synlig mage. Den er litt hardere, men kun den trangeste av mine bukser er pakket bort. SUKK!!! Jeg synes den er altfor liten, men jordmora mente alt var helt normalt. Det kommer ann på hvordan man bærer barnet. Søskenbarnet mitt fikk ingen mage før i uke 30 så må vist bare smøre meg med tolmodighet...

• 5 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...