Snart3barnsmor-37 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Heisann Jeg fødte lilleprinsen min 1 juli 2008, han er lillebror til storeprinsen som er født 30.06.1995. Og nå er jeg veldig plutselig gravid med nummer 3 Vi ble sjokkert og overrasket, men nå har vi vært å sett på nurket på UL og vi er helfrelste Termin 4 Mai Så..... da er jeg vel her inne en stund fremover Hei og hopp!
<BabyMaby> Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer så mye! hvor langt på vei er du da? Og kan jeg spørre hvorfor dere tok tidlig UL? Har litt lyst til det selv,er 5+4 selv!
Snart3barnsmor-37 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Ja.... jeg har hatt et par blødninger og så ante jeg virkelig ikke hvor langt jeg var på vei, fordi mens hadde vært uregelmessig pluss at vi har hatt en stressfull sommer. Så etter blødning nummer 2 ringte jeg å sa at jeg måtte få komme fordi jeg var redd og utrygg og da fikk jeg det :-) Jeg er vel 9+5 nå Oppdaget ikke at jeg var greavid før jeg var like langt på vei som du Skulle tro jeg var 17 vettu, ikke 37 hehe.. Gratulerer til deg også
Mamalari Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer så masse:) Blir en spennende tid fremover da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå