Gå til innhold

er vel ikke noe håp nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel ikke noe håp for at jeg er gravid nå, 8uker siden ikm og blenda hvit test...uff da er det bare å gi opp for min del.... hvis det ikke er noe som først har fått positiv test etter så lang tid da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært i kontakt med lege eller? Du bør vel kanskej det eller? Har du historikk med ustabile sykluser eller?

Skrevet

har ikke vært i kontakt med lege nei, hørt flere her inne som sier de har gått så lenge uten mens og tenker at siden jeg ammer og har sluttet på pillen så har kanskje det noe å si, veit ikke jeg. har aldri hatt ustabil mens, alltid 23dager mellom. har og hatt mensen tre ganger etter jeg fikk jenta som ammes og den har da også vært stabil med 23dager...

Skrevet

Slenge meg på denne her med deg, Ungmamma... Tok en test i dag eg og...harkje testa heile uka jo! Hehe..men..intet nytt av den grunn.....bæsj!

Skrevet

Hva skjedde med pausen a, Drømme? Glemte du den? :) Hehe.. Men jeg er ikke noe bedre selv.. :P

Skrevet

ehh, typen din har jo sterilisert seg har du skrivd tidligere....

da er det vel kanskje ikke noe å lure på?

Skrevet

er jo det...da mensen var forsinket allerede før han gjorde det. og det tar jo 2mnd før han kan levere sædprøve, før den tid er han jo ikke 100% steril enda, så tin KAN skje...

Skrevet

stakkars typen... er jo en grunn for at han steriliserer seg!!! da må du jo ta et hint, da vil han jo ikke ha flere....

Skrevet

her inne på "bli gravid" er vi snille med hverandre!

Be nice :)

Skrevet

Jg har hørt at amming holder unna TR, men har også hørt om kvinner som blir gravid mens de ammer..

Det er vel bare vente og se :)

Skrevet

Selv om mannen steriliserer seg så er det ikke sikkert han faktisk blir steril, venninna mi og mannen hennes fikk nr 3 etter han hadde sterilisert seg...

Så aldri noe 100% garanti, de kan gro sammen igjen...

Lykke til Ungmamma21:)

Skrevet

tusen takk;);) du er en liten engel;) du gir meg lksom et håp selv om jeg ikke tror det vil skje men;);) håper jo enda;);)

Skrevet

hyggelig du er liksom!!!

inners inne tror jeg han anger, hvis han absolutt ikke vil ha fler hadde han ikke tatt risken å hatt sex når det er sjanser for at han ikke er stril enda! vær vennelig å ikke legg deg opp i dette hvis du ikke kan si noe koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...