håpefull *er mamma* Skrevet 31. oktober 2009 #76 Del Skrevet 31. oktober 2009 God bedring til deg, lillehare. Lurer også på hvordan det går med rugingen din;-) Godt å høre at du har hørt om positive ting ift aku. Har jo lurt litt fram og tilbake om jeg skal gjøre dette. Hadde sex i morges, og fikk en liten blødning etter dette. Litt skuffet over det. Merkelige greier. Sex og "dobesøk" (når jeg må presse litt) har utløst litt blødninger hos meg av og til opp igjennom årene. Men det er klart: forrige gang gikk jeg jo til aku gjennom flere sykluser. Nå har jeg bare vært der to dager på rappen, uken før jeg forventer el. Lenge siden sist jeg var der. Kanskje ikke så rart at det ikke har skjedd noe "under" enda. Men det blir spennende å se i tiden fram mot mensen. Det er da spottingene er så godt som kontinuerlige. Har hatt litt murring etter at jeg var hos henne. Skal tilbake en gang til i uken før forevntet mens. Aku fortalte at hun har satt nåler på ei, på hennes innsettingsdag. Hun spyr nå;-) Så det skader ihvertfall ikke å prøve, tror jeg. Only: har jo skjønt at mensenmurringer like godt kan være tegn på graviditet. Jeg forventer el nå rundt ukesskifte. Om ca 14 dgr er jeg igang m ny stimulering, hvis mensen ikke kommer da;-), men den gjør nok det.. Lykke til videre begge to, og god helg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140900491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 31. oktober 2009 #77 Del Skrevet 31. oktober 2009 Må bare tilføye at det nå ser ut til at min lille blødning har gått over. Er glad for det, og måtte bare si det. Herregud, synes jeg legger så mye ut om mine spottinger her inne. Beklager det. Opptar meg endel, og skulle så gjerne hatt en "ren" syklus. Hver dag uten spotting er en glede, siden jeg har det så ofte.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140901068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 1. november 2009 #78 Del Skrevet 1. november 2009 Hei, høres slitsomt ut med så mye spottinger! kan tenke meg aku gjør susen for sånt. skulle ønske jeg var mer som deg, positiv og så fremover. klarer ikke sånt i disse dager. I natt våknet jeg av sterke smerter i magen. Kan være mensen som er på anmarsj. Helvete hvis det er det. Da faller det i grus for meg.... Skjønner ikke hvordan du taklet det. vet ikke hva jeg skal fortelle meg selv om dette viser seg å ikke gå riktig vei...Idag er nest siste dag på crinone, bare 4 til. I går kom det masse crinone ut med fersken farget hinne rundt seg. Det er vel blod vil jeg tro... Jaja, testingen er utsatt til tirsdag morgen i allefall... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140904222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 1. november 2009 #79 Del Skrevet 1. november 2009 Lillehare: Vi er jo alle ulikt sammenskrudd, og takler forskjellige utfordringer i livet på ulike måter. Har jo mine nedturer innimellom jeg også, men må bare prøve å tenke positivt. Om du har, eller ikke har symptomer (blødning, smerter, you name it) i rugetiden, betyr dette ingenting (lett for meg å si nå, som jeg bare venter på stimulerningsoppstart;-)) ift. om du er gravid eller ikke. Om du ikke lykkes denne gangen, noe du godt kan ha gjort!!!, så kommer du deg på bena igjen og kommer igang med nytt forsøk, skal du se!!! Husk at man må igjennom gjennomsnittlig 2,(ett eller anne tall) forsøk for å lykkes, og at ca 75% lykkes i løpet av de tre forsøkene man får fra det offentlige;-) Håper dette muntrer deg opp litt. Hva mener du forresten med at testingen er utsatt til tirsdag? Har ikke det vært meningen hele tiden? Ha en fortsatt fin søndag, begge to!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140904972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 1. november 2009 #80 Del Skrevet 1. november 2009 hei, ot takk for oppmuntring, det trengs... pors har sagt at jeg skal teste mandag, men ettersom jeg utsetter skuffelsen og nedturen, tester jeg tirsdag.Men kjenner jeg meg selv rett, tester jeg nok i morgen...må jo gjøre som pors sier... ha en fin søndag ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140905379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 2. november 2009 #81 Del Skrevet 2. november 2009 har testet negativt. fått mens idag tidlig.... tok 5 tester for sikkerhets skyld, men den var tydelig - en rosa strek... jaja, trenger sikkert noen dagerpå å ta dette innover meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140909479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 2. november 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 2. november 2009 Nei, så trist å lese, lillehare!! Leste den andre tråden din også.. Hvorfor sier pors at det ikke er mensen? Kan det være du er gravid likevel, men at du har litt lavere hcg?? Kanskje du burde teste igjen om et par dager? Håper for deg hvertfall!!! Stor stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140912006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 2. november 2009 #83 Del Skrevet 2. november 2009 hei, har vært borte et par timer. dro på shopping, ikke at det hjelper... det er jo klart trist. Føler at det et tidspunkt holdt på å rase for meg... Tok det litt tungt ja... Porsgrunn sa at jeg kunne vente meg en blødning, men skal ringe i morgen for å høre hva det navnet var. Var så deppa i dag tidlig, så jeg fikk kun med meg 60% av det hun sa... Skal teste på nytt på onsdag. Kjøpt digital test, anbefalt fra Porsgrunn. Tar den uansett om jeg bør eller ikke. Har så vondt i magen nå at jeg holder på å sprekke.. Fått litt blødninger idag, men ikke mye. Har bestilt time til en gynekolog og time til akupunktur. Må bare gjøre noe føler jeg... Men til fryseforsøk får jeg to embryo satt inn, kanskje det er ment dobbel lykke for meg?? veit da faen ikke lenger nå.... Klarer verken spise eller drikke eller tenke positivt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140912091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. november 2009 #84 Del Skrevet 2. november 2009 Aaahhh, så trist, lillehare;-( Håper allikevel at det kan være et håp for deg, så lykke til på onsdag. Hvis du ikke lykkes, er det kanskje fordi det er ment at du skal ha dobbel lykke neste gang;-) Husk at uten mat og drikke, duger helten ikke;-) Jeg startet dagen idag med en ordentlig møkkadag. Litt dårlig samvittighet over at jeg sier det, for lillehare har det sikkert mye verre enn meg nå. Må bare si det allikevel: Hadde litt blødning utover dagen på lør og søn, etter at vi hadde hatt sex, men stoppet opp. I går kveld begynte jeg å blø litt igjen, friskt. Denne blødningen har fortsatt og tar helt knekken på humøret mitt. Føler at noen hormoner preger meg nå også. Er jo midt oppi el-tid. Siden ca i går har jeg følt meg generelt forbanna på alt og alle. Synes jeg ser gravide eller små barn rundt meg overalt. Er i et yrke hvor jeg ofte står ovenfor barn som ikke blir ivaretatt av sine foreldre, av forskjellige grunner. Verden er så jæææææææævlig urettferdig!!! Oppi det hele ble jeg pessimist ift. om vi vil komme til å lykkes. Da jeg kom fra jobb ringte jeg Pors. Ble overrasket over at de fortsatt tok tlf. Da fikk jeg svar på dette med blødning rundt el, og det viser seg å ikke være så helt unormalt. Gikk inn på nettet og leste litt om det, og det var en lettelse:-) Fikk også beskjed om at det ikke er noe i veien med meg. Flott slimhinne ved innsett (11mm, kan det stemme?) og et perfekt egg. Det som sannsynligvis har skjedd er at delingen ikke har fortsatt som den skulle, evt kan det ha vært en kromosonfeil. Dette kan jo skje om man blir gravid på den naturlige måten. Da fester ikke egget seg, eller det kan feste seg litt for så å slippe igjen. Så her svinger det i humøret så det jomer for tiden. Føler meg faktisk mer hormonell nå enn da jeg gikk på hormontilskudd, men det skal jo sier at de hormonene ikke bet så veldig på meg, da. Var ihvertfall veldig fint å få pratet m Pors. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140912616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 2. november 2009 #85 Del Skrevet 2. november 2009 Hei du.Høres ut som vi er samme yrke i grunnen Er det bv? Jobber i bhg nå med mange små barn. Det er veldig frustrerende. Mange foreldre tar så for gitt at de har barn. Har du kommet i gang med aku? Har bestilt time til i morgen. De er ganske nyutdannende og har ikke så mye erfaring med fertilitet o.l. Idag har jeg så skrekkelig vondt i magen. Fy f... Men du, om du spotter når dere skal ha sex så gjør vel ikke det så mye...? Eller synes dere det er litt ekkelt?? Er pessimist selv med tanke på om vi klarer noen gang å få barn.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140912700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. november 2009 #86 Del Skrevet 2. november 2009 Er i psykiatrien, jeg ;-) Kjenner meg godt igjen i tanken om at andre tar det å ha barn for gitt. Blir så forbannet over folk jeg hører klager over ting jeg anser som småtterier i hverdagen. Skjønner jo at det er stort for dem, men fy faen. Må bare få lov til å være litt enkel av og til. Ihvertfall når hormonene blomstrer;-) Jeg var hos aku på tirs og ons sist uke, og ga eggstokkene mine et spark bak;-) Men hun vil ikke sette nåler som stimulerer eggstokkene etter el, i tilfelle jeg kan ha blitt gravid. Da skal man visst ikke gjøre det. Bortsett fra på innsettingsdagen, ved ass. befr. Da er det vel blodgjennomstrømningen i livmoren som skal økes. Skal tilbake til henne noen dager før forventet mens. Da skal hun sette nåler for å hjelpe kroppen til å være i "balanse". Altså ingen stimulering av eggstokkene da. Når du skal til aku, blir det viktig at de behandler deg som gravid, så lenge du ikke er helt sikker på at du ikke er det!! Vil bare si det, siden de du skal til er noe uerfarne. Det gjør meg ingenting at jeg spotter når vi har sex, men greia er at jeg spotter endel når vi ikke har sex også, og det er jeg så lei. Da jeg begynte å blø litt igjen i går kveld, hadde det ingenting med sexen å gjøre. Akkurat nå trøster jeg meg med at disse spottingene mine ikke påvirker livmorslimhinnen, som hun jeg pratet med på Pors istad sa. Så da kan det tydeligvis gjøre det også. Er også ganske lettet over at det ikke er uvanlig med blødning rundt el-tid. Har jo pleid å ha det, i tillegg til spotting i ca en uke fram til mens:-( Vi kan fortsatt spy i jula, alle tre;-) Only er kanskje gravid nå. Du er kanskje gravid, om ikke kanskje du rekker en ny runde før jul? Vet ikke hvor lenge man må vente før fryseforsøk. Og jeg har nytt innsett om noen uker. Hold håpet oppe, lillehare. Slitsomt å ha sånne pessimistiske stunder. Er der selv innimellom;-S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140913944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 3. november 2009 #87 Del Skrevet 3. november 2009 Greit medl itt tips om aku. men du: jeg fikk beskjed om at jeg ahar avstøtningsblødninger nå. det er ikke mens. hvordan var det med deg da?? hvordan er det ift el?? ahhh, ja håper vi alle smelt på tjukka før jul. det hadde vært noe... skal i gang med eskimoene mine i uke 51 om mensen har kommet som den skal... only: hvordan er det med deg?? når er det test tid for deg?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140916221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 3. november 2009 #88 Del Skrevet 3. november 2009 Lykke til med testing i morgen, lillehare;-) For du skulle vel teste igjen da? Med alle mine blødningserfaringer, så har jeg ikke hørt om avstøtningsblødninger før. Er det noe annet navn på dette, evt. hva er det denne blødningen dreier seg om? Jeg har jo hatt litt frisk blødning nå i 3-4 dager. Har vært så lite at det har holdt med truseinnlegg. Det ser nå ut som at den er i ferd med å avta, så da velger jeg å tro at det har dreid seg om en el-blødning. Nesten sånn at jeg ikke tør å skrive det, for da kommer det sikkert mer. Hvis du må benytte deg av eskimoer (så morsom betegnelse), blir det da 2-3 uker etter meg. Men nå får vi håpe at du tester pos i morgen!! Hyggelig at det skjer såpass likt med oss. Håper bare at vi ender med samme resultat også: POSITIVT!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140920469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 3. november 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 3. november 2009 Hei jenter.. Måtte slenge med på en lykke-til-med-testing-imorgen-hilsen til deg lillehare!! Har fortsatt trua jeg altså! Hadde vært koselig om vi ble gravide sammen snart.. Kan jeg spørre hvor i landet dere kommer fra? Siden vi alle er i pors, kan det jo ikke være så langt unna hverandre.. Trenger ikke svare på det! Jeg skal prøve å holde meg 1 uke til, altså teste onsdag neste uke, hvis ikke mensen har kommet til det. Kan vel egentlig teste søndag, men pleier å gå noe dager over før mensen kommer, så skal prøve å vente på den.. Har egentlig ingen følelse. Puppene har blitt ømme igjen da, etter et par dager i ro.. Er det hormonene i Otrivelle som gjør det tro?! Noen som vet, og evt. hvor lenge? Er det også sånn at det er dumt å teste for tidlig fordi den kan gi falsk positiv? Syns jeg har lest det et sted... Hmm, mye en skal følge med på.. Fikk plutselig et brev fra pors idag da, inni der lå det en resept på puregon og otrivelle?!?!?! Hva?? Skrevet 30.10.. Skjønner ingenting, må ringe dem imorra.. De kan vel ikke mene at jeg skal begynne rett på igjen hvis jeg får mensen til uka?! :S Ha en nydelig natts søvn damer.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140920893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 4. november 2009 #90 Del Skrevet 4. november 2009 Hei damer Er altså glad for å ha dere i denne prosesen. Tenk å måtte gå igjennom dette alene... Herregud.. Hadde tenkt å teste idag men droppet det fordi jeg har fått mens/ avstøtningsblødning. Pors sier det ikke er noe forskjell, så da skjønner jeg ikke hvorfor de "opererer" med dette begrepet.... Kanskje jeg skal ta en i morgen. Skuffelsen er bare så enorm, og tror ikke jeg orker å utsette meg for enda en nedtur. Tar så på vei av alt dette... Ja, eskimoer er et festlig begrep Og får satt inn to av dem Leste på nettsiden til Alreis at det er 20% sjangse for å det til med fryseforsøk og 30% med fersk forsøk. Så jeg prøver å ikke være for optimist fordi nedturen er bratt og jævlig... Noen ganger lurer jeg på om vi kommer til å lykkes i det hele tatt: Håpefull, har sterk magefølelse for at dere kommer til å klare det på egenhånd. Vet ikke hvor dette kommer fra, men intuisjonen min forteller at dere klarer dette, og det kommer når du tenker minst på det... Only: Så spennende at du skal teste snart da Håper på positivt svar slik at håpefull og jeg kan bli "innfluert" med hormoner o.l. Guri meg, er så verpesjuk.....ahhhh.. Var på aku i går, dødsdeilig... var så avslappet i hele går, merkelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140922499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 4. november 2009 #91 Del Skrevet 4. november 2009 Hei dere! Only: Hyggelig å høre fra deg igjen! Jeg hører til i Østfold, så har et stykke til Pors. Jeg gikk ikke på Otrivelle, men på Crinone (for Otrivelle er vel også progesterontilskudd?) Crinonen gir ihvertfall ømme bryst, så da er de nok ikke umulig at Otrivellen gjør det også. Hvor mye og hvor lenge, varierer nok fra person til person. Står sikkert noe om dette på pakningsvedlegget. Ift om testing kan gi falskt positivt svar, har jeg skjønt at det er sånn at el-sprøyten kan gi pos resultat i ca 10 dgr etter at den er satt. Så innen den tiden kan den gi uriktig positivt svar. Vet at flere her inne har testet pos på rd 12, og da er svaret ofte riktig, men at det er ønskelig (ihvertfall på Pors) å teste på rd 14. Hvordan det blir for deg, som liksom blir bravid på den naturlige måten, vet jeg ikke. Pors har sikkert et svar til deg om når du bør teste;-) Lykke til med testing, og hold oss oppdatert;-) Lillehare: Melder meg inn i klubben som er glad for at jeg har dere!! Så synd at du har fått mensen:-( Men da er vi snart igang igjen begge to, med bedre lykke da. For vi kommer til å lykkes!!!!!!! Bare vent å se. Veldig hyggelig å høre at du tror vi kommer til å lykkes på egen hånd, men der er ikke jeg, da;-) Jeg tror nok at vi må ha hjelp. Så flott at du hadde en god opplevelse med aku!! Jeg skal tilbake til min aku på tirs. Da blir det noen dager før forventet mens. revurderer litt om jeg skal droppe aku på innsettingsdagen. Har ikke lyst til å kludre til så mye, og hvis livmorslimhinnen min er like fin og tykk ved neste innsett som ved forrige, lurer jeg på om den skal få ordne seg selv. Ellers så VISSTE jeg at jeg ikke skulle være for glad over at blødningen hadde begynt å avta. I morges var den tilbake igjen. Fortsatt ikke mer enn at det holder med truseinnlegg, så det er ikke mens. Og det er jo bra, for hadde jeg fått mensen nå hadde det virkelig gått ut over planene. Merkelige greier det at jeg våkner med blødning på morgenen som avtar utover dagen, for så å starte på ny neste morgen. Hadde sånn da jeg begynte å blø på slutten av forrige Crinonekur, også. Hmm. Hadde man bare hatt svaret på alt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140925590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 7. november 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 7. november 2009 Hei igjen.. Da ser det ut til at mensen kommer her og... Pleier alltid å begynne med litt farget utflod, og det våknet jeg til idag!! Kjipt...men sånn er det!! Har nesten skjønt det de siste dagene, for puppene har blitt mindre ømme igjen.. Fader... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140939972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 7. november 2009 #93 Del Skrevet 7. november 2009 Det synes jeg var trist å høre:-( Men det kan fortsatt være håp så lenge det ikke har kommet ordentlig mens, vel? ;-) Skal du teste i morgen allikevel? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140942094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 8. november 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 8. november 2009 Trenger ikke teste, for her kom mensen for fullt inatt... Er skikkelig lei meg og skuffa. Og REDD for at vi nå må vente helt til januar...:( Ser for meg at vi ikke rekker en gang til før jul. Dette blir en lang vinter! Bare trist idag................................................................................. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140944237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 8. november 2009 #95 Del Skrevet 8. november 2009 Tenker på deg og føler med deg, only. Vet ikke om det finnes ord som kan trøste godt i slike situasjoner, men håper du kvikner til igjen snart og kan begynne å se fram i mot neste runde. Det virker som du tenker litt på den?, siden du er redd for å måtte vente til januar. Du har et barn fra før, og får det til igjen!! Den som venter på noe godt...;-) Blir det å ringe Pors i morgen? Håper ikke du må vente så lenge til neste gang. For noen uker siden vet jeg at Pors hadde endel ledig kapasitet i noen uker før jul. Dette kan ha endret seg, men man kan jo alltids håpe. Så kanskje du er igang fortere enn du aner, hvis du, kroppen og syklusen din er klar for det:-) Trøsteklem.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140944406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 8. november 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 8. november 2009 Tusen takk for gode ord, håpefull!! De varmer godt.. Huff, er skikkelig lei meg idag og vil bare gråte!! Dette blir jammen verre og verre for hver gang.. Ja, skal ringe ned imorgen jeg og.. Håper så inderlig vi rekker en gang til før jul! Er spent på om de vil ta ut egg neste gang eller om vi må fortsette med den naturlige måten... Håper nesten det blir IVF jeg nå. Da kan vi hvertfall se om de blir befrukta i det hele tatt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140945589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 9. november 2009 #97 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! trist å høre only vet hvordan det er, og bare et ord er heldekkende: HELVETE. Dere får sikkert ivf neste gang, dere har prøvd nå med denne metoden 2 ganger og neste gang sitter den. Forstår du er lei deg, var der for nøyaktg en uke selv.... bare dritt rett og slett. Men ikke mist håpet, dette skal gå fint for min del har jeg mens på åttende dag. Da er det noe galt. Merker det på kroppen... Håpefull: Hvordan er det med deg da? Glad jeg har dere her begge to, klem til dere begge! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140951477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 9. november 2009 #98 Del Skrevet 9. november 2009 Only: er enig med lillehare, jeg. Tror også det må kunne bli ivf for dere neste gang. Men når jeg skriver dette har du kanskje pratet med dem og fått noen svar. Spent på å høre. Lillehare: joda, her rusler det og går. Har kjøpt medisiner idag. Litt over 10200 kr, takk skal du faan meg ha. Og da har jeg ikke kjøpt Pregnylen, men den koster jo nesten ingenting ift det andre. Godt at man får det meste dekket. Jeg trodde jo helt inntil nylig at nav bare dekker det som går ut over 15000 pr forsøk, så er jo nå ganske lykkelig over at det er det som går ut over 15000 totalt de dekker. Utgjør jo en vesentligforskjell, kan man si;-) Håper du blir kvitt blødningen din snart. Kjedelige greier. Jeg spotter nå på 9. dagen, og kommer nok til å fortsette frem til det går over i mens i slutten av denne uken el begynnelsen av neste. Nå kan den bare komme, så håper den kommer denne uken. Da blir det pån igjen med stimulering;-) Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140952996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 10. november 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 10. november 2009 Ganske deppa enda, men det hjelper... Får ikke sagt det nok, men er så utrolig godt å ha dere to her inne altså! Smiler når jeg sitter ved pc'n og svarer dere!! Også triller det en tåre i ny og ne. Snakket med pors igår.. Hun sykepleieren jeg snakket med lurte på hva jeg kan tenke meg videre. Blir selvfølgelig ikke noe før i januar da...:( Skikkelig skuffa over det!! Men skulle få komme inn på samtale før jul - hvis vi velger inseminering eller IVF neste gang. Sa jeg først ville høre hva Kahn foreslår, så kan jeg si om jeg er enig eller ei.. Er jo tross alt de som kan det best! Er så usikker jeg, er det noe lettere med IVF, men det er eneste måten å vite sikkert at det kommer et befruktet egg utav det da... Skal ringe tilbake imorgen, spent på hva Kahn har foreslått.. Fader asså - håpet jeg skulle slippe en runde til!! Men, men... Ha en deilig kveld begge to! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140958654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 10. november 2009 #100 Del Skrevet 10. november 2009 Hei du, fortvil ikke, dette skal nok gå bra, på en eller annen måte. Men jeg vil tillate meg å si at jeg har lest på nettsiden til Aleris i Oslo at sjangsen for befruktning er mindre ved inseminering (ikke icsi og ivf) enn ved ivf. Les det selv å se om du blir noe klokere Kanskje du skal satse på ivf, eller så kan dere får delt 50% icsi og 50% ivf, det fikk vi jeg har forsatt blødnninger jeg da, på helvetes 9 dagen nå. Forsetter det slik kommer vi nok ikke i gang før i januar vi heller... Dette er bare så tungt og mange skuffelser. Så du er ikke alene lille venn... Vi sitter i jævla samme båt... Klem til dere begge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140750596-lillehare-h%C3%A5pefull-onlysleeping/page/4/#findComment-140958952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå