Gå til innhold

hvor lenge hadde dere murringer/magesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del murringer/magekramper siden jeg ble gravid. Men nå har jeg plutselig ikke kjent noe på noen dager...og da blir jeg jo bekymret. Har ikke hatt noe særlig andre symptomer enn de smertene,så nå er det liksom ingen symptomer jeg kan kjenne på.

Blir jo bekymret når jeg har vondt,men blir jaggu det npr jeg ikke har vondt og! Når gav disse smertene seg for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell det e rlivmora di som vokser så det kan hende det pågår helt til den er trekt helt sammen igjen. altså når du er ferdig :)

Skrevet

Jeg er 8+6 i dag, og her murrer det stadig vekk! Så ingen tvil om at livmora blir større...

Skrevet

ja,vet at det er pga at livmora vokser,og det er jo derfor jeg er bekymret nå....for nå har jeg ikke kjent noe i det hele tatt på et par dager. Og da er jeg redd det kan ha gått galt, og livmora har slutta og vokse?? Jeg har jo ingen andre symptomer og "trøste" meg med...

Skrevet

hvor langt på vei er du? Her har jeg hatt murringer og sånn fra en uke før IKM, men i dag kjenner jeg plutselig ingenting. Er 5+0 i dag. Blir som deg veldig bekymret. Har opplevd å miste 3 ganger før og blir bekymret av alt. I går hadde jeg skikkelig mensensmerter og ble redd av der. I dag kjenner jeg ingenting,og blir redd av det.. huff, ikke godt å vite.. er så utrolig vnaskelig da man ikke har kontroll over dette i det heletatt..

Hilsen Fru kontrollfrik.

Skrevet

Har det enda, men nå er det ikke mensmurringer lenger men mer sånn at jeg må reise meg sakte opp fordi det kan strekke til på den ene siden av magen.

Skrevet

Kan trøste deg med at ingen svangerskap er like :)

Er selv 7 uker på vei i dag, og kjenner veldig lite til murringene som jeg hadde for et par uker siden.. Kjenner bare en og annen gang at det strekker seg litt i den ene siden, og så kanskje i den andre siden et par dager etterpå. Vil selv tro at alt er normalt :) Har ingen andre symptomer på at jeg er gravid bortsett fra ømme bryster og bare litt kvalm av og til, så legen sier jeg er heldig ;)

Men, hvis du bekymrer deg så mye så kan du jo ta kontakt med legen din? :)

Skrevet

Hos meg murrer det jevnt og trutt, men kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe. Er snart 12 uker.

Alle svangerskap er forskjellige, og er ikke must å kjenne noe, men hvis du bekymrer deg kan du jo vurdere å ta en UL? Pleier å koste mellom 650 og 1000, og i Oslo kan man i hvertfall få time på dagen. Prøv steder som Volvat, Majorstua klinikken, Oslo City Legesenter eller Oslo Akutten. På den siste fikk jeg time på dagen da jeg ringte :-)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar!

Da ser det jo ut til at det går litt opp og ned med murringene hos dere og. Hjelper og høre det...nå har plutselig kvalmen ankommet her,så da har jeg jo fått flere symptomer og! Kan ikke helt skjønne at jeg gikk og "ventet" på den kvalmen. Det er jo så ubehagelig!!!!! Blæh!

en tenkte og bestille meg en tidlig UL og,er for lenge og vente til uke 18-19. Men tenkte og prøve og vente så lenge jeg klarer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...