Gå til innhold

når kommer blødningen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid begynt å blø rundt RD12, bortsett fra en gang på RD15. For meg er det omtrent ihht vanlig syklus. Jeg har heller ikke fått kluss med syklusen etter mislykkede forsøk, bortsett fra etter fryseforsøket mitt, det var rare greier (da ble den neste syklusen 8 dager lenger enn forventet).

så dere r brukt pregnyl dere også i disse forsøkene dere prater om her??

er 16 dager sden uttak og er ikke antydning til blødnig enda..hard bakover vendt tapp og ingen vondter noe sted...

sist brukte jeg ikke pregnyl og begynte å blø så smått rd 9....jaja er vel rett rundt hjørnet..finner ikke noe når jeg googler det heller..

fikk beskje om at den mest sannsynlig ville komme igår eller idag..

Jeg har også gått på pregnyl. Litt spotting rd 9-10 og testet positivt rd 14. Rugedag 17 så hadde jeg SA. Siden da har jeg ikke blødd. Og det var for 3 uker siden. Og nå håper jeg at jeg får mens neste uke ellers så tar jeg kontakt med St Olav om hva som foregår der nede.

Annonse

hie igjen dere og takk for svar:)

tinybubbles(?) sa regnes jo som en mens.så det er vel ikke meningen du skal ha noe ny blødning før ca 4 uker etter den...trist at det gikk sånn uansett:(

vilsågjerne: altså så skjønner jeg jo at prgnyl ikke utsetter blødning...hmm...ikke antydning her enda alså.. 11 dager siden siste sprøyte ble satt....nå jeg teller tilbake så fikk jeg testdato rd 13 denne gang..14 med innsettdag da....

mannen min spør hvert femte min om jeg har fått mensen enda hehehe:)) tror ha veeeldig ønsker at den testen var feil og at det er noe der alikevel hehehe..han er søøt da:))

Pregnyl utsetter mens,men det er vel forskjellig hvor lenge.

Kommer jo også litt an på hvor stor dose du satte,om du hadde 2500 eller 5000.Det er jo noe med halveringstid på hcg i kroppen som kan være forskjellig kvinner i mellom.Ikke uvanlig å få kluss med syklus heller etter alle disse hormonene.Men uansett,er du i tvil så tar du en test til.Da skal du se blødningen kommer om den er negativ :o).

Lykke til.

i dag rd 16 kom blødningen og det var ikke lite heller!!!! aldri opplvde det sånn ikke forrige forsøk heller...ike noe spesielt mye..

men nå var det masse store klumper og noe langt slimakrige greier med en klump i midten sorry ekle faktoren asså men jeg skvatt når jeg så det fløt noe merkelge greier i dusjen grøss og gru og ut av min kropp blærk og æsjameg!!!!!!!!!!!:((((

hva er dette da??legger til at jeg ikke testet noe mer etter rd13...noen som har opplevd noe lignende??

Annonse

har brukt vaginalstikkpiller..cyclogest men det har jeg brukt f;r og det var ikke s[nn i det hele tatt..men takk for svar...m[ uansett ringe hausken n[r de er tilbake s[ f[r ta det da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...