grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/22
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hei og hopp kjære deg:) Ser lovende ut synes nå jeg da........ Mine er helt blanke:/ Klem fra meg:)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Oi, ser den jeg også, men siden den er så svak ville jeg nok tatt en ny en om er par dager for å bekrefte. Hvisker likevel et forsiktig Gratulerer ;-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Oiiii!!!!!!!!! Kjempestrek! (te å være en svak en...hehe) Har tatt min del av den samme typen eg og...aldri hatt sånne streker eg! Har eg fått skyggestrek så e det sånn at du bare ser antydning te noe som skulle vært sånn ca der... denne streken sier bare "her er jeg!!!" Syns dette ser veldig bra ut!! Hihi!! Gleder meg til fortsettelsen!!
♥REBECCA♥ Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 det var sånne streker jeg hadde før dem ble posetive:)
monca*84*j12 Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 OI, dette er jo alt for spennende!!!!! Lykke til snuppa. Dette går din veg!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 sier forsiktig gratulerer! Den blir sikkert sterkere om noen dager! Lykke til
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2009 tusen takk for lykke ønskninger jenter <3 tør ikke tro noenting som helst enda.. men HÅPER på sterkere strek om noen dager <3 <3 <3
GuttemammaTilTo Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 jeg håper også for deg!! lykke til :-D du fikk førstemann litt før oss sist gang, vi er også godt i gang med prøving på nr to, ser ut til at det tar tid denne gangen også :-) den som venter venter på noe godt <3
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Sånn har jeg fått flere ganger uten å vært gravid.. Håper du er gravid! Lykke til =)
rødt&blått Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Vi er i samme båt vi da hi.! Men du bør teste med samme type test neste gang, det gjorde ikke jeg og ble skuffa da strken fortsatt var svak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå