Gå til innhold

Negativt igjen :-(

Anbefalte innlegg

Jaja, der gikk 2. ivf dårlig også.... Testet i dag, og den var like hvit som den pleier å være....

Så da er det bare å få tint de to eggene vi har i frysen - forrige frys gikk heller ikke.....

I tillegg er jeg blitt forkjøla over natta, livet er HERRRLIG!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749982-negativt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå det var synd :-( Men du hadde det jo på følelsen. Da håper jeg både du og lillekatt lykkes på 3dje gang sånn som vi gjorde. Hold ut! Dere får premien til slutt!! Jeg våkna i natt av at jeg var kvalm, var kvalm i går, kvalm i dag men er selvf. redd for jeg blir narra av crinonen. Tester vel i helga tenker jeg.

Annonse

jeg har brukt cyclogest i bege forsøkene mine....pluss pregnyl denne gang...sist begynte blødningene så smått på rd 9!!

så var sikker på at det skulle gå denne gang når jeg kom over den dagen men nei.....

men fikk heldigvis ikke noe kluss med sykl.sist...kan jo være nå da siden jeg ikke har fått blødning enda:(((

Åh, nei lilekatt!Ikke negativt du også! Uff, ble lei meg da jeg leste at tøysekroppen fikk negativt, og nå du også!!Heia sånn på dere!!Ville så gjerne at dere to som har fulgt meg så tett i 38-tråden skulle få det til denne gangen!!Så utrolig urettferdig at dette skal være så vanskelig!!!

Føler med deg, lillekatt! ...men nå får vi håpe at de to fryseeggene dine er gulleggene!!!Du er jo tross alt heldig som fikk 2 på frys, tross alt...

Ta vare på deg selv.....vi får vel holde kontakten her inne vi da, foreløpig er det jo dessverre her inne vi tilhører...;(

En stooooor trøsteklem til deg fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...