Jada-har fire små Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 jeg tok ut hormonspiralen for litt over 3 uker siden. Hadde litt blødninger de første to-tre dagene. Cirka en uke etterpå hadde vi sex. Så for 4 dager siden fikk jeg ømme bryster. Trodde da at jeg kanskje hadde eggløsning (jeg har jo ingen anelse om hvor jeg er i syklusen). Men de ømme brystene er her fortsatt, nå på 4.dagen. Jeg tok en test i går og den var negativ....tok testen midt på dagen da, cleablue. Jeg tok da testen cirka 14 dager etter at jeg hadde sex med mannen. Vi har også hatt sex nå og håper at jeg da har hatt eggløsning slik at jeg kanskje er gravid nå likevel:) Men hva tror dere? Kan jeg være gravid, men testet for tidlig? Eller kan det være eggløsningen som gjør at jeg får ømme bryster i så mange dager?? Jeg er så utålmodig, så derfor jeg spør sånn... Takk for svar!
Lille diamant Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Får selv veldig ømme bryster når jeg har EL. Blir kvalm også, så lurte veldig på om jeg var gravid egentlig ;o) men var EL da, så kroppen kan lure oss litt iblant
ane84 Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 eg har det samme symtomene som deg, pluss smerte neders i magen. og ømmebrøst. pluss kvalme morgen ettermiddag, kveld.. så eg lure det samme om eg er gravid og??? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå