Gå til innhold

Noen som har lyst å slanke seg sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Etter to tette har vekta blitt mitt verste fiende. Jeg har alltid veid 55-54 kg men pga kompliserte svangerskap og sv.diabetes har jeg nå 20 kg ekstra på kroppen selv 8 mnd siden siste fødsel.

De som sier at man går ned i vekt under amming, er helt motsatt hos meg. Jeg ammer fortsatt ganske mye men vekta står stille.

Vekt nå:75 kg

Mål 55 kg

Har kjøpt atkins boken og skal prøve å gå ned med lavkarbo mat.

JEG VET AT MAN IKKE SKAL SLANKE SEG UNDER AMMING, MEN JEG MÅ GJØRE DET. HATER MEG SELV SLIK JEG SER UT NÅ :(

Fortsetter under...

Hei, hei :)

Jeg har ikke noe lyst til å slanke meg sammen med deg, men, jeg har lyst til å gi deg ett godt råd. Slutt å slank deg ! Jeg sluttet å slanke meg og tenkte heller at jeg var slank og begynte å leve som om jeg skulle holde den "slanke vekten". Jeg meldte meg så inn i VG sin Vektklubb for å bruke dagboken der for å finne ut hva maten jeg likte å spise inneholdt. Det er lett å gå ned i vekt, men, det er vanskelig å holde vekten nede ! Vektklubben er gitt meg et bevisst forhold til hva maten min innholder og uten forsake noe som helst av hverken sjokolade, is, pizza mm, så tok jeg av 20 kg i underkant av 6 mndr. Dette er nå to år siden og vekta har jeg holdt stabil. Å slanke seg vil jeg også tro for deg også er noe som er negativt, å siden du ammer, så vil jeg heller ha satset på et normalt kosthold istendenfor lavkarbo. Om du ikke skal fortsette resten av livet å leve på lavkarbo da. Det er i hodet det sitter, det med mat og følelser. Jeg ønsker deg lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...