Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. oktober 2009 #1 Del Skrevet 1. oktober 2009 Etter to tette har vekta blitt mitt verste fiende. Jeg har alltid veid 55-54 kg men pga kompliserte svangerskap og sv.diabetes har jeg nå 20 kg ekstra på kroppen selv 8 mnd siden siste fødsel. De som sier at man går ned i vekt under amming, er helt motsatt hos meg. Jeg ammer fortsatt ganske mye men vekta står stille. Vekt nå:75 kg Mål 55 kg Har kjøpt atkins boken og skal prøve å gå ned med lavkarbo mat. JEG VET AT MAN IKKE SKAL SLANKE SEG UNDER AMMING, MEN JEG MÅ GJØRE DET. HATER MEG SELV SLIK JEG SER UT NÅ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749660-noen-som-har-lyst-%C3%A5-slanke-seg-sammen-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
optimist77 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei, hei Jeg har ikke noe lyst til å slanke meg sammen med deg, men, jeg har lyst til å gi deg ett godt råd. Slutt å slank deg ! Jeg sluttet å slanke meg og tenkte heller at jeg var slank og begynte å leve som om jeg skulle holde den "slanke vekten". Jeg meldte meg så inn i VG sin Vektklubb for å bruke dagboken der for å finne ut hva maten jeg likte å spise inneholdt. Det er lett å gå ned i vekt, men, det er vanskelig å holde vekten nede ! Vektklubben er gitt meg et bevisst forhold til hva maten min innholder og uten forsake noe som helst av hverken sjokolade, is, pizza mm, så tok jeg av 20 kg i underkant av 6 mndr. Dette er nå to år siden og vekta har jeg holdt stabil. Å slanke seg vil jeg også tro for deg også er noe som er negativt, å siden du ammer, så vil jeg heller ha satset på et normalt kosthold istendenfor lavkarbo. Om du ikke skal fortsette resten av livet å leve på lavkarbo da. Det er i hodet det sitter, det med mat og følelser. Jeg ønsker deg lykke til ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749660-noen-som-har-lyst-%C3%A5-slanke-seg-sammen-med-meg/#findComment-140755585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå