Astra71 - tvillingmor Skrevet 1. oktober 2009 #1 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei kjære deg, hvordan går det med deg? Jeg sendte deg nettopp en pm, den skulle være den første av flere, men da jeg skulle opprette pm nr 2, så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne sende deg meldinger fordi innboksen din var full :-) Jeg kan ta en kjapp oppsummering her: Siden kommunen er litt treg med å starte opp adopsjonsprosessen, så fant vi like godt ut at vi skulle ta et siste forsøk, slik vi hadde avtalt med Haugesund før sommeren. Det hele gikk veldig fort, kort regime og vips(!) så måtte vi ned denne uka. Jeg gikk på store doser Menopur denne gangen (375 ie,faktisk..), og resultatet ble 7 egg, som alle ble befruktet! Jeg har aldri hatt 100% befruktning før. Og da jeg kom til innsetting i dag, så fikk jeg meg jaggu en ny overraskelse: Jeg har fått to egg på frys! Jeg har aldri fått noe på frys før, så jeg holdt på å dette i bakken da bioingeniøren fortalte meg det! Det betyr altså at dette muligens ikke er vårt siste forsøk likevel, hvis fryseeggene overlever. Jeg fikk tilbakeført to egg i dag, og skal teste 14. oktober. Jeg må si at jeg føler meg ganske avslappet denne gangen. Jeg har ingen forventninger til dette forsøket, jeg har to egg på frys og vi er veldig innstilte på å adoptere. Det er ikke lenger slik at all min fremtidige lykke avhenger av dette forsøket. Og det er jammen DEILIG :-) Hvordan går det med utredningen din, da? Er veldig spent på hvordan det går med deg, og om dere er i gang med nytt forsøk. Send meg gjerne en melding :-) Ha det godt så lenge! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749505-mk73/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MK73 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei, du! Ja, jeg leste nettopp posten min, så at du hadde sendt meg del 1 og oppdaget at det var fullt i postkassen. Så fint at du skrev litt mer her da :-) Jeg sender deg en PM! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749505-mk73/#findComment-140749576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 1. oktober 2009 #3 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei Astra71:o) Ville bare si at det er veldig hyggelig "å se" deg igjen:o) Har tenkt på deg og hvordan det går med deg. Ser du har flere ting på gang nå, både adopsjon og forsøk. Så spennende! Så utrolig bra at du fikk 100% befruktning og egg på frys denne gangen. Ønsker deg virkelig alt av lykke nå og håper inderlig du lykkes! Uansett bra du har adopsjonsprossessen i bakhånd og at du føler deg avslappet i forhold til forsøket. Ønsker deg masse, masse lykke til! Klem fra meg:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140749505-mk73/#findComment-140749598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå