Gå til innhold

hm...tr el festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ganske sikker på at jeg hadde el 14 sept, grunnet utflod osv. men både babycomp og www.fertilityfriend.com sier jeg hadde den 21 sept. Da vil jeg i såfall være 10 DPO. Hatt spor av en dråpe blødning idag, dvs ikke egentlig blødning, men et par dråper blandet i utflod. Kan det være festeblødning, eller må jeg bare innfinne meg i at nå kommer TR. TR 10 DPO er jo ikke bra.... grrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan høres veldig ut som festeblødning. Stemmer jo med dagene da, men man vet jo aldri. Så spennende, masse lykke til.

Skrevet

Nå har jeg fått menssmerter nederst i magen, skuffet....

Skrevet

Akkurat samme her. Hadde el 22 september, og hadde blødning etter sex i går, altså 9 dager dpo. I dag på 10 dpo har jeg menssmerter og prikking i brystene, men ikke mer spotting. Det varte bare noen tørk. Så nå venter jeg på mensen i morgen. Om mensen kommer i morgen så har du hatt 11 dager lut. fase og det skal vel ikke være så ille?

Skrevet

Det er vel tr som kommer da, har spottet litt i dag og, men veldig lite. Er 11 dager DPO i dag. Like greit at jeg fåt tegn etter TR nå da, selv om jeg er like skuffet, så slipper jeg de neste dagene med håp og håp.

Bruker å ha 13-14 dager Lutefase og blødningen starter forsiktig og tar seg opp, men på samme dag.

Så da er det bare å vente å¨at det skal ta seg opp.

Jeg har nå time hos klinikk hausken i slutten av denne mnd, så det blir nok min tur snart allikevel tror jeg!

Trøster meg med at jeg nettop har vært gravid (SA), så vi får jo det til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...