Gå til innhold

Noen av dere gravide som har opplevd en "festeblødning"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lurer på om noen av dere har opplevd dette, hvor lenge etter el, og eventuelt hvordan en slik blødning kan arte seg?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brun spotting ca 9 dpo og som gradvis ble mindre for hver dag, forsvant ca IKM da jeg testa pos :) Om dette var en festeblødning vet jeg ikke. Men helt ufarlig var det i hverfall. Er i dag 10 uker på vei:)

Skrevet

hei , kan jeg spørre om du hadde smerter type murring med dette?

Jeg er usikker på DPO grunnet en SA nylig, men i følge babycomp og www.fertilityfriend.com så var jeg 10 DPO i går.

Forbereder meg på TR, men håper på det andre.....

Skrevet

er gravid for 5. gang nå, og har aldri hatt det, så kan ikke hjelpe deg der..

Skrevet

Forereder meg på TR, har ikke fått mer av dette ennå, men i dag murrer det vondt...

Skrevet

Jeg hadde vonde mensmurringer fra et par dager før IKM og til jeg var ca 5 uker på veg. Natta før IKM var mensmurringene så vonde at jeg heiv innpå med smertestillende og forberedte meg på TR, men den kom ikke :)

Skrevet

Jeg fikk en bitteliten blødning 1 uke etter EL begge de to siste gangene jeg har vært gravid. Bare sånn at jeg trengte truseinnlegg, liksom.

Skrevet

hm, trenger ikke truseinnlegg engang ennå, men temp ser ut til å synke, så ser ut til å være en begynnendeTR.... irriterende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...