meg og min lille+ magen Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hei alle sammen:-) har et lite spm ang mens etter uttak av hormonspiral, vet ikke om dette er riktig sted å spørre...men prøver. Tok ut spiral for 4 uker siden i morgen, blødde så vidt en dag eller to etter uttak. Men burde jeg ikke begynne å få mensen snart nå? det må vel nevnes at jeg og sambo har hatt sex med kondom som har gått i stykker to ganger i løpet av denne perioden. Når kan jeg forvente å få tilbake mensen igjen? eller kan jeg bare se langt etter den med tanke på "uhellene" vi har hatt? Noen erfaringer? takk for svar:-)
meg og min lille+ magen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2009 så at dette kansje ble feil sted å legge det ut!
N_79 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Heisann Jeg kan gi deg min erfaring Jeg fikk hormonspiral etter siste sv.skap. Hadde den i ca et halvt år, da tok kroppen min avstand fra den, og jeg måtte ta den ut igjen. Jeg begynte rett på piller, og har vært regelmessig etter det. Men hadde den ikke så lenge da. Vet ikke om det var til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå