Gå til innhold

Har fått post fra mann som vil bli sæddonor!?!!

Anbefalte innlegg

Plutselig oppdaget jeg at jeg har fått post her inne, og det fra en mann som vil bli sæddonor! Hæ??!!

Må jo være noen som leser her inne. Har andre fått det samme?

Jeg er ikke interessert, bare for å gjøre det klart, men ble veldig overrasket og litt provosert. Har ikke svart.

Regner med det er misbruk av dette forumet, men hvem sier jeg fra til?

Fortsetter under...

ja det er dessverre en eller annen tulling til tider som skriver til oss jenter her inne- bare å ikke svare!

Du kan rapportere til barnimagen.com , , kanskje det ligger under " om barnimagen" på venstresiden i det oransje feltet her inne? uansett jeg har forsøkt rapportere tidligere men aldri fått svar- så gud vet om det er noen som i det hele tatt leser hva man rapporterer! men du kan jo prøve :o)

Det er sverrem sikkert, han operere her fra tid til annen som sæddoner og som mange fiktive jenter. Han virker kjempe sjarmerende og flott, veldig veltalende og utspekulet. han har smittet mange jenter med hiv, og krever foreldre retten til de barna han har donert sæd til mødrene...

Han er helt syk, så til alle nye jenter her, hold dere unna privat sæddonasjon!!!!

Ja, han er blitt raportert tidligere, og de sjekker linkene, mange tråder aom han har vært på som er blitt tatt vekk - så forsett og raporter!

Annonse

Jeg vet ikke om det er akkurat dette som er SverreM - men det er altfor mange syke mennesker ute og går....som gjerne vil "spre sine gode gener"...med et grandiost selvbilde og personlighetsforstyrrelser.

Mitt råd blir å holde seg til klinikker som tilbyr sæd fra donorer som er sjekket grundig - og ikke under noen omstendigheter ta imot tilbud om donasjon fra mennesker man ikke aner noe om.

Får dere mail med tilbud - overse det! En mann har hatt innlegg om at han ønsker å bli far lenger nede på denne tråden. Han fikk null svar :)

Hei anonym

Jeg vet ikke om det var han som skrev eller en annen person. Man kan ikke se ut i fra nicknavn hvem vedkommende er. Kan hende at han har flere nicknavn her inne for å "forstyrre" oss damer. . .

Slike tilbud fra ukjente menn må dere ligge LANGT unna. Han som er nevnt har vært beryktet siden jeg logget meg på her for første gang for 7 år siden eller så. De som tar kontakt med ham får noen ganger et OK inntrykk først, men han blir rimelig fort pågående, og har helt klart sin egen agenda. De jentene som har viklet seg inn i dette har opplevd å bli forfulgt.

Etter det jeg har forstått er det også riktig at han bruker ulike nick og gir seg ut for å være kvinne.

Vil du bruke privat donor - bruk en venn du kjenner godt, og som du vil skal være far til barnet ditt, og som det vil være hyggelig å ha i konfirmasjon og bryllup om noen år. Ikke gi barnet ditt en far som du ikke kjenner godt og kan stå inne for og ha et godt samarbeid med!

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...