Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt fortvilet her... Jeg satte inn to fryseegg for 4 uker siden. Etter 2 uker fikk jeg mensen(trodde jeg!) Varte i ca en uke. Etter det har jeg blødd brunt hver dag.. Jeg trodde at det kanskje var pga at jeg hadde gått på crinone(satte inn i naturlig syklus). Men på mandag begynte brystene mine å gjøre litt mer vondt... Særlig den ene... Så mannen min mente jeg burde ta en test.Gjorde det i dag. Og den viste positiv!!! Men jeg vet jo at den kan vise positiv en stund etter en sa. Men jeg begynte jo da å blø for 2 uker siden... Burde den ikke vise negativ nå ???Jeg har mistet en gang før og det var masse smerter(5 uke) Når jeg blødde ordentli denne gangen hadde jeg ikke vondt...Jeg tok hcg prøve i dag,skal tilbake på mandag. Men det er så leeeenge til. Hva tror dere? Tror dere alt håp er ute? Ble langt dette..men jeg er litt fortvilet.

Fortsetter under...

Uff vet akkurat hvordan du har det, er i akkurat samme situasjon selv nå:-(

Dessverre så er det eneste som kan si helt sikkert om det går bra eller ei disse HCG-testene.....

Det er jo mange som blør i starten av svangerskapet, så håpet er jo ikke ute!

Hva viste HCG-testen din idag forresten?

Håper det går riktig vei for dere!

Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol

Uff det er mange i samme situasjonen her inne nå. Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med dere. Har vært der selv så vet hvor utrolig jævlig det er. For meg gikk det jo bra, til tross for blødniger i forskjellige grad og farve tom 7+4.

Ønsker deg lykke til og håper du får gode nyheter på mandag.

Jeg og måtte vente fra fredag til mandag, mareritt, men desverre ikke noe å gjøre med.

KLÆM

Ja jeg leste om deg. Huff går det an å bli så nervepirrende??? Egentli så tror jeg ikke at jeg er gravid pga den kraftige blødningen...

Men det går helt sikkert bra for deg. Er jo vanlig å blø litt. Jeg fikk ikke vite hva hcg n var i dag. De hadde ikke sendt svarene. Skal ta ny prøve på mandag så de sender nok alt da.... Men helt utholdeli denne ventetiden....Men jeg krysser fingrene for deg. Ordner seg for snille jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...