Makkapakka Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har arvet en rød Reimatec dress. Den er ensfarget knallrød, avtagbar hette med 2 "ører. Muligens 2008 modell. Original pris ca kr 999,-, tror jeg. Er det noen som vet hvilken modell dette kan være?
Makkapakka Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Det er str. 92. Inni dressen står det kun "Reimatec. No water, no wind, no sweat" - eller noe sånt. Og "str. 92 / 2 yrs". Prøvde å finne det ut på hjemmesidene til Reima, men alle modellene har jo nye farger. Dessuten kunne jeg ikke finne igjen "ørene" på hetta. Det skal visst være en vinterdress, men synes den virker litt tynn jeg. Jeg kjenner jo at det er litt for i den, men sammenlignet med en Troll dress jeg hadde i fjor, virker den litt for tynn til en vinterdress å være. Men har jo hørt så mye bra om disse Reima dressene da...
It's all about me Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Reimadressene er tynne men varme fordet, det er det som gjør de så gode. Husker jeg stusset på det samme da jeg skulle kjøpe den første dressen. Måtte spørre en ekstra gang i butikken om det virkelig var vinterdressen og at den var varm nok. Ørene vet jeg de hadde i 2006, men noe mere enn det vet jeg ikke.
annki83 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 tror ikke det var ører på dressene i fjor... men ja reima er litt tynnerer en andre dresser men veldig gode og varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå