*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har testet to ganger nå, med en ukes mellomrom... begge gangene ble det kryss... men først etter nesten ti min... er det da egentlig en negativ test? Første testen ble plusstegnet veldig tydelig, andre gangen er pluss-streken litt svakere på den øverste delen... Får vel kanskje bare bestille meg time til gynekolog... er ikke egentlig prøver for tiden, men gjør ingenting om jeg skulle være gravid... skjønner bare ikke helt dette, jeg...
N_79 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hvilke test brukte du da? Ifølge Clearbluetesten (den vanlige) så gjelder resultatet som viser så lenge det er innen ti min. Alt etter det står det at du ikke skal ta som resultat.. Gratulerer med liten spire
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hei, hvis testen er svakere nå etter en uke har du nok mest sannsynlig hatt en kjemisk graviditet som vil si at egget har ikke klart å feste seg ordentlig,men nok til å produsere noe hcg. Etter 10 min skal en vel egentlig se testen som negativ,men har en lite hcg i kroppen kan det jo være det tar litt lenger tid før den slår ut. Masse lykke til.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2009 Hmmm... ja ja... får vel ta en tur til lege da... så får vi se...
N_79 Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Ja du får få deg en time, så må du oppdatere oss etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå