Underveis --> Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 I morgen kommer pappa'n hjem fra utlendigheten! Ferdig med Kampen Mot Terror i denne omgang :-D La familielivet begynne! Huhu! :-D
Ranni Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Så deilig! Det tenker jeg blir stas for både mamma og junior :-)
Månestråle75 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Endelig ) Kos dere alle 5 ;o) (Jeg regner selvsagt med de på 4 bein også.)
Underveis --> Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2009 Selvsagt! *hi hi' Tror hunden blir spesielt glad. Han har jo vært noe forsømt det siste året. Katten tror jeg er fornøyd bare han får mat, og litt kos ;-) Lillemann tror jeg kommer til å elske å få pappa'n tilbake. Han kjenner ham jo knapt, men de ble jo skikkelig bestekompiser da han hadde perm her for en liten stund siden. Jeg må bare passe på å holde litt avstand. Er jo rimelig inne i rutinene og "hvordan ting skal gjøres". Er helt håpløs på området :-S Omfatter alt fra hvordan mate babyen, til grilling *humre* Tror nesten det blir litt rart jeg! Rart og deilig :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå