<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har ikke IKM før om over en uke, en de siste dagene har jeg hatt murringer, og svake smerter i underlivet.... Lurer på hva dette kan være, eggløsning er over, syns det er litt tidlig å kjenne murringer fra mensen allerede.... Og er utrolig trøtt... Bare funderer og lurer for tiden....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har IKM i dag. Hadde også murringer og litt smerter i underlivet for en uke siden. Vet i grunn ikke hva det var. Trodde kanskje det var festesmerter, men tok en negativ G-test for 3 dager siden, så da var det vel ikke det heller... Har tenkt at det kan være luftsmerter (selvom ikke det var sånn typisk det heller). Ikke helt til å bli klok på, den kroppen, gitt ... Du ble vel ikke stort klokere... Kanskje noen andre har peil?
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, mange som snakker om festesmerter, men tør ikke håpe for mye på det... Bare å vente i spenning!! Håper du får positiv test snart! Mange tester ikke positivt før flere dager over IKM:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 hei:-) det er det samme her hos meg også.. har ikke ikm før 10,men har hatt murringer i mange dager allerede.. vet ikke hvorfor.det er ihvertfall ikke pga TR jeg venter på.igår startet det med litt ømme pupper også. det er ikke annen råd enn å vente på ikm,desverre:-( det føles ut som det er et år til.hehe:p
-68mamma Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg fikk også lett mensmurring en uke etter EL. Nå som jeg nærmer meg IKM (imorgen el på søndag) så er de blitt borte igjen.
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2009 Dere får ha masse lykke til jenter, satser på at det er positive murringer! Tvi tvi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå