Gå til innhold

En stund til IKM....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke IKM før om over en uke, en de siste dagene har jeg hatt murringer, og svake smerter i underlivet.... Lurer på hva dette kan være, eggløsning er over, syns det er litt tidlig å kjenne murringer fra mensen allerede.... Og er utrolig trøtt...

Bare funderer og lurer for tiden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM i dag. Hadde også murringer og litt smerter i underlivet for en uke siden. Vet i grunn ikke hva det var. Trodde kanskje det var festesmerter, men tok en negativ G-test for 3 dager siden, så da var det vel ikke det heller... Har tenkt at det kan være luftsmerter (selvom ikke det var sånn typisk det heller).

Ikke helt til å bli klok på, den kroppen, gitt ...

Du ble vel ikke stort klokere... Kanskje noen andre har peil?

Skrevet

Ja, mange som snakker om festesmerter, men tør ikke håpe for mye på det... Bare å vente i spenning!!

Håper du får positiv test snart! Mange tester ikke positivt før flere dager over IKM:)

Skrevet

hei:-) det er det samme her hos meg også.. har ikke ikm før 10,men har hatt murringer i mange dager allerede.. vet ikke hvorfor.det er ihvertfall ikke pga TR jeg venter på.igår startet det med litt ømme pupper også.

det er ikke annen råd enn å vente på ikm,desverre:-( det føles ut som det er et år til.hehe:p

Skrevet

Jeg fikk også lett mensmurring en uke etter EL.

Nå som jeg nærmer meg IKM (imorgen el på søndag) så er de blitt borte igjen.

Skrevet

Dere får ha masse lykke til jenter, satser på at det er positive murringer!

Tvi tvi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...