Gå til innhold

Gjorde testingen på en litt uklok måte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å vente med å teste til lørdag, hadde ikm på tirsdag men liker å gi det noen dager ekstra for å gi menstruasjonen litt mer tid ( bedre å få mens en negativ test...)

Så... i dag morges klarte jeg ikke vente mer og spurte min mann om han kunne kjøre ned på apoteket imen jeg gjorde meg og tuppa klar for dagen...

Klarte jo ikke vente med å tisse til han kom tilbake, så drakk en gedigen kopp med te og satset på at det ikke tok lang tid før meg måtte tisse igjen.

Jeg vet jo det at en ikke skal gjøre dette.... så har ingen antydning til menstuasjon med det første og en negativ preg test.

Mens pleier å være så punktlig spesielt med pergo, er det noen som har vært borti det å få negativ test ved å drikke masse for å kunne tisse?

Vell...uansett så får jeg nå vente til lørdag med å teste og denne gangen har jeg testen klar i skapet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vannet nok ut tisset ja, du kunne jo bare ha tisset i en kopp og testet når han kom hjem med testen :-)

Du får forsøke igjen.

Lykke til !!

Lurte på en ting, siden jeg ser du har brukt pergo før - hvor mange dager skal man regne fra man får første positive eggløsningstest til IKM ?

(siden du sier den bruker å være presis med pergo, så har du kanskje gjort det noen sykluser ?)

Skrevet

Tisse på kopp ja, hvorfor kom jeg ikke på det!!!

Jaja, godt en kan være etterpåklok:)

Vell tror det er litt forskjellig med når en begynner og hvor mange dager en tar pergo..men sånn fungerer det hos meg iallefall:

Jeg begynner på pergo på dag 5 i syklusen og tar to stk i 5 dager.

Tester som regel positiv på eggløsning på dag 12, 13 eller 14.

Ikm havner alltid på samme dato i mnd ( i mitt tilfelle 28)

Svarte dette på spørsmålet ditt?

Lykke til med pergo og prøving, håper vi alle snart er ferdig med å telle dager hver mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...