Gå til innhold

ang negativ test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd at strips testene har vist negativt når de egentlig har vært positive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, har opplevd det en gang,men det var før ikm. Det jeg lurte på er om du gikk på p-piller før mannen din steriliserte seg, det gjorde jeg nemlig m min tidligere mann, og slutta på dem med en gang han hadde sterilisert seg. Trodde jeg var blitt gravid igjen siden mensen ikke kom. Tok mange tester,men de var negative. Litt over 2 mnd senere kom mensen. Håper du er gravid så lenge du ønsker det. klem

Skrevet

ja jeg gikk på p-piller, sluttet på de når han steriliserte seg. men sluttet en gang tideligere også men da kom mensen helt som normalt. kan jo være at jeg stresser litt rundt dette siden jeg gjerne ville hatt en til. men føler meg ikke gravid liksom er bare pga mensen at jeg begynner å lure. men hvis jeg var gravid så ville vel en test vært positiv nå? veit du om man har EL nå som jeg ikke har hatt mensen på 2mnd, vi har jo mye sex så..

Skrevet

Hvis du i tilfelle har el nå er sjansen dessverre svært liten omtrent lik null på at du blir gravid nå dessverre. Den metoden steriliserings gjøres på nå er så sikker. Har og sluttet før på p-pillen og fått mens fort tilbake,men som sagt at siste gangen tok det over 2 mnd. En test ville nok mest sannsynlig ha vist positiv til nå dessverre. Synes så synd på deg da du ønsket deg et barn til, var veldig dumt av han å gjøre det uten samtykke med deg. Vet det går ann å reoperere,men sjansen er ikke like stor for å bli gravid igjen. Masse lykke til. klem

Skrevet

de hadde visst sagt der han gjorde det at det tok 2mnd før han var 100% steril. alså en mnd igjen, da skulle han visst levere en sædprøve.

jeg tar dette veldig tungt, trur grunnen til at jeg ikkke får mensen er at jeg har et sååå stort ønske om et barn til men veit at jeg ikke kan få det med han. vi har nylig giftet oss og jeg var så lykkelig, men føler meg ikke like lykkelig lengre. prøver jo å glede meg over de to skjønne jeg har, men er vanskelig å være 22år og innstille seg på at man aldri skal ha barn igjen. jeg gikk med et lite håp, ble svært så overrasket og sjokkert da jeg fant ut dette. er jo han jeg elsker, som jeg vil dele livet med, føler ikke at jeg vil gå ra han pga dette, blir litt for dumt føler jeg. vi får nå se...*sukk*

Skrevet

huff ja det er vanskelig. Er jo en mulighet med prøverør da, hvis det ikke skulle gå. Eller du kan ta en tur til legen å sjekke hcg i blodet og få en innvendig ul for å se om du har hatt eggløsning siden mensen er så sen. Ønsker dere masse lykke til.

Skrevet

tusen takk for all støtte;) må nok bare vende meg til tanken at det ikke blir fler. prøverør er nok uaktuelt for sambo. han vil ikke ha ler derfor gjorde handet, men jeg syns han gjorde det for tidelig når vi er så unge. kan jo hende han får lyst på en seinere, vi har jo god tid. huff....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...