Gå til innhold

hvro lang syklus med pergo...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Det er vel ikke så mange som sitter og venter på mensen.....det gjør jeg om dagen så jeg kan komme igang med kur nummer 2.....er 3 uker sia nå siden jeg slutta på 1ste kur, og ikke garvid eller påvist eggløsning. men kjenner litt stikking i korsryggen nå....så lurer au på om mensen kommer tilbake i det heletatt....for jeg mener det er jo ikke noe uvandlig at den uteblir.....testa negativt på EL test også...så ser frem til neste omgang.....

Lykke til til dere andre og. godt å se at man ikke er alene ...finner stor støtte i det.

Annonse

Du skal ta blodprøve på dag 20-23 (tror jeg det var), og da sjekker de om du har hatt eggløsning. Det kan jo hende at du ikke fikk el av den første kuren, kanskje du må ha en kraftige pergokur?

For å være sikker på at du treffer el skal du ha sex annenhverdag gjennom hele syklusen :), dersom du har el, går du i så fall ikke glipp av den.

Jørs hadde vært kjekt og vite om de blodprøvene fra gyn da, siden det er dag 23 nå mener jeg. Og da har jeg blingsa for fikk beskjed om kun å ha samleie 4 utvalgte dager, så tia er vel forbi. Vente på mensen starte på kur 2 som ligger klar i skuffen med 2 tab / dag.

Tusen takk for svar!! da får det bli flere omganger i neste runde på kur da ;).

kan jo kanskje ringe fastlege imorgen og spørre om han har tid til å ta en BP imorgen da selv om det er dag 24 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...