blomstersmå Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 hei! Jeg satt å spilte kort en kveld og skulle stokke kortene, rød knekt (j) datt ut tre ganger mens jeg stokket! noen som vet hva det betyr? vet at når kort detter ut av tarotstokken skal en se på de, og lurte på om det samme gjelder for vanlige spillkort?? var litt merkelig at den datt ut tre ganger, var både hjerter og ruter knekt da...
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 ja det gjelder for vanlig kort også husker du om det var hjerter eller rutter?? hvis det var hjerter kan du vente deg at en person snart kommer inn i ditt liv. og den personen kan være en beundrer. Han eller hun kan også være en nær venn som er svært involvert i din situasjon..... Rutter knekten varsler om at du kan få dårlige nyheter... men det er nyheter som ikke kommer til å påvirke deg så veldig!!
blomstersmå Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 hei! tusen takk for svar:) begge knektene datt ut først, i lag.. så datt rutter knekten ut igjen rett etterpå. tror det var ruteren.. bemerket meg det siden det va rød knekt tre ganger... var litt spesielt... venter jo baby så kanskje hjerteren varslet det:) men har ikke termin før i beg. av des. jeg tenkte kansje at det kunne indikere noe om babyen da de datt ut.... for jeg har lurt en del på om det er gutt eller jente, og tenkte kansje rød stod for jente... men det var bare mine tanker om det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå