Gå til innhold

navle piercing?

<3 15mnd, lyst på en til <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har piercing i navlen, og har så smått begynt å fundere på om det blir litt dumt etterhvert som magen vokser?

nå trenger jeg ikke meninger på om det er passende eller ikke (som min bestemor vil si det ikke er) for jeg liker den, den har sittet der i over 10år og magen min ser rar ut uten;)

men kommer den til å revne?

mener å ha lest att gravide kan få "utovernavel" etterhvert som magen vokser, selvom man ikke har det til å begynne med.

noen som har noen erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tok den ut de siste mnd, men stakk den såvidt gjennom hullet en gang for dagen for at det ikke skulle gro igjen.

Men hadde den i ganske lenge....

Skrevet

hei =)

jeg har oxo piercing i navlen.. jeg har planer om å ta den ut snart..

sist jeg var gravid tok jeg den ikke ut før rundt halvveis i svangerskapet..

hullet ble ganske stygt og rødt rundt så jeg håper det blir litt bedre denne gangen om jeg tar den ut litt før..

den er fortsatt litt rød etter sist graviditet..

men når du har hatt den så lenge trenger du ikke være bekymret for at det gror igjen hvertfall.. =) med engang babyen er kommet kan du sette den inn igjen =)

jeg hadde hatt den i 7 år da jeg tok den ut og satte den inn uten problemer. =)

Skrevet

Tok også ut min etter hvert da jeg skulle ha førstemann. Hullet ble likevel ganske stygt etterpå. Liksom små strekkmerker rundt. Det er 5 år siden og kan faktisk fortsatt få inn en piercing selv om ejg ikke bruker den til vanlig.

Skrevet

Det finnes navlepiercing for gravide laget i fleksibel plast som man får kjøpt på internett. Jeg har planer om å kjøpe meg en slik og håper på at den kan sitte fint i hele svangerskapet.

Skrevet

Jag hadde min piercing i hela mitt förra svagerskap. Hadde inga problem med den i hele tatt. Men jag hadde en lite lång en så magen kunde "strekka sig ut". Det enda de sa till mig på sjukhuset var att de måtte "klippa" den om det blev haste kjejsersnitt. Så bara ha den du,har planer på att ha i min denna gången oxo. Och de som säger att det kan skada barnet på diverse måter... BULL SHIT!!! Din navel har inget med barnet att göra! :)

Skrevet

jeg tok min ut sist rundt uke 25 tror jeg.

huff, magen min har blitt kjempestygg pga pirecingen(arret), fikk kjempestor mage, huden har blitt seriøst strekt. veldig vanselig å forklare, men pga arrvev i selve pirecing hullet så holder det seg "stramt, mens resten av huden er slakk og hengete. Så nå ser magen min ut som den har 2 navler:(

men dette har ingenting med NÅR jeg tok ut piercingen (tror jeg)

Skrevet

Jeg tok ut min piercing ganske tidlig i forrige svangerskap, og satte den rett inn noen dager etter fødselen. Piercingen og navlen er like fin som før, men tror det er fordi jeg tok den ut tidlig:-)) Tenker å gjøre det samme nå!

Skrevet

Jeg tok ut min i 7mnd da begynte det å gjøre vondt.Nå i ettertid angrer jeg på at jeg ikke tok den ut før for har fått et stygt arr der hullet har vært.

Skrevet

Jeg tok ut piercingen flere år før jeg ble gravid, likevel har det blitt et stygt strekkmerke-arr rundt navlen. Fikk ikke strekkmerker andre steder, så nå angrer jeg på at jeg tok piercing i det hele tatt.

Skrevet

takk for tilbakemeldinger:) kjempe fint å høre fra noen som har prøvd før. er så mye jeg ikke har peiling på!

fifrildi, kan ikke du si i fra når du har fått tak i sånn myk?

så kan jeg se hvor du har kjøpe den og få tak i jeg oxo:)

Skrevet

Jeg hadde piercing før jeg ble gravid. Den ble tatt ut endel år før. Etterhvert som graviditeten forløp hadde jeg ingen strekkmerker over magen, men akkurat der hullet på oversiden av navlen var fikk jeg veldig strekk da huden der var stram på en måte. Fargen mellom hullet og navlen ble merkelig. Nå er det ti mnd siden, og nå ser jeg ingenting. Jeg ville nok ha fjernet den etter hvert hvis jeg var deg, men det må du nesten selv kjenne på.

Skrevet

lih_nr1:

Hei. Sniker meg inn her, jeg.. :P

På superkul.no kan du kjøpe piercinger som passer til gravide mager.

Søk på "Avkuttbar Stang" inne på siden, så finner du passende piercinger.

Du kan også søke på "gravid", så finner du ennå flere som passer, og ikke minst kulere piercinger.

Ha en fin kveld!

Skrevet

takk skorpionen<3

skal sjekke det ut med en gang!

Skrevet

takk skorpionen<3

skal sjekke det ut med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...