★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #26 Skrevet 2. oktober 2009 my sweet 35 håper du har rett!!!)) vi sk vinne alle i hop!!) ventr enda på blødning jeg da.....
stinemin med tvillinger Skrevet 3. oktober 2009 #27 Skrevet 3. oktober 2009 neeeei det skulle jo gå bra denne gangen!!! Hvor fort er du i gang igjen? Har dere tatt en 3 pack? Håper virkelig dere lykkes på det tredje. Klem fra meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #28 Skrevet 5. oktober 2009 stinemin.. angrer noe heelt sykt p[ at vi ikke tok 3 pk...trodde jo ikke vi kom til [ trenge det men n[ ser det jo ut som man ikke vet n[r dette her skal klaffe... men vi venter nok til over jul n[ tror jeg f;r vi begynner p[ nytt....sorry kliket for tastaturet her,,,!!!! hausken sender ett nytt og bedre program forh[pentligvis s[ f[r vi se om vi f[r r[d til det i n'rmeste framtid eller om vi m[ g[ off....
meg83 Skrevet 6. oktober 2009 #29 Skrevet 6. oktober 2009 Er litt sent ute, men vil bare si at det var trist å høre om dette!! Vi har jo prata litt sammen innimellom, og jeg husker hvor glad du har vært for å komme igang så fort begge gangene Synd det ikke førte til graviditet denne gangen heller.. På en måte kan du vel være glad du ikke valgte Haukeland, for først nå er jeg straks igang med første forsøk der... Lykke til videre, og lov meg å ikke gi opp!! God klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå