★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 da testet jeg negativt denne gangen også.... har vel sovet og grått om en annen idag....til og med katten så trist ut i dag og skulle absolutt sove ved fjeset mitt hele tiden....*søta* mamma kom å trøstet litt ett par timer og føler meg bedre nå også som mannen er hjemme igjen fra jobb.... tung dag men livet og forsøkene må jo gå videre skal vi komme i mål engang....*sukk* nå skulle de på hausken ligge hodene sine i bløt og lage ett nytt opplegg som vi kan ta i bruk om og når vi måtte ønske..... nå bare venter jeg på tr og så er vi fint ferdig for denne gang.... lykke til videre dere som har testet positivt o dere som enda ruger!! klem fra
Søskenhåp adopterer Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, man blir skuffa uansett hvor forberedt en er på at dette kan gå begge veier...... så er det nå sånn at mange av oss må ha en del forsøk før det klaffer, så dere må bare stå på videre. Både grue/gleder meg til testsvaret selv. En lever liksom i en boble fram til svaret foreligger. Lykke til neste gang, husk at for meg klaffet det på 3dje gangen med Edvartsen.
kjærevene Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Så utrolig trist, føler virkelig med dere. Synes det er helt fantastisk at du allerede greier å se fremover. Bruk tiden til å ta vare på deg selv og hverandre, så får vi håpe at Hausken kommer frem til et fantastisk opplegg neste gang! Klem
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Uff da, snuppa!!! Det var jo ikke sånn det skulle gå :-( hvis det er noe trøst, så tror jeg at jeg tester negativt i morgen jeg også :-( Æsj!! Vi får deppe sammen...
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 NEI, det var kjempeleit, tøysekoppen!! Jeg hadde liksom regnet med at det var din tur nå! Jeg håper neste forsøk gjør susen for deg, selv om det ikke er noe du behøver å tenke på akkurat nå. La mannen din stelle godt om deg og ta vare på deg! Jeg har troren på at hausken finner trylleformelen også for deg ;-)! Trøsteklem
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Huff nei! :-(( Det var jo ikke dette du skulle skrive i dag. Trøsteklem! Dette var trist! Håper de klarer å komme opp med noe lurt neste gang. Det går nok til slutt skal du se. Sender deg mange gode tanker!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Uff det er alltid en gedigen nedtur når et forsøk ikke går. Man forbereder seg som best man ken, men en reaksjon kommer det uansett. Vil bare sende deg en trøsteklem jeg
Sarah70-har 2 gull Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Uff, det var triste nyheter, Tøysekroppen. Ivf-hobbyen er et liv i intens spenning og skuffelse. Men så klaffer det tilslutt! Trøsteklem
håp-74 Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Huff så leit, altidt like kjipt. Har ikke noe anna å si enn jeg føler med deg, har vært der noen ganger selv : ( Håper virkelig Hausken kommer frem med en trhylleformel som virker. Masse lykke til videre med neste forsøk, må bare ikke gi opp!!!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 ..kjære tøysekroppen..huff, det var ikke dette jeg ville høre fra deg;( så synd at det ikke ble klaff på ditt andre forsøk..skjønner at du er fryktelig lei deg, og det har du virkelig lov til å være...føler med deg.. Jeg har fulgt dere alle sammen fra uke 38, vært innom daglig her får å lese hvordan det går med dere...ser at det er et par stykker som har lykkes foreløpig....vedlig trist at du ikke lykkes altså.... Vi får begge 2 bare prøve så godt vi kan og tenke framover-det må jo bli vår tur en gang også!!!Jeg skal nå i gang igjen i uke 52 på Riksen...hmmmmm...grugleder meg jeg... Ta vare på deg selv, tøysekroppen...vi snakkes senere her inne vi da(dessverre på en måte;(
Rose69 Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Kjære tøysekroppen, så trist å lese at d gikk dårlig. Uff, så mange skuffelser vi skal gjennom,vennen.. For min del var alle gode ting 3; jeg krysser alt jeg kan for deg og gullegget neste gang! Klem/
villevilla Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Huff så trist.. føler virkelig med deg nå.. synes du er tøff som klarer å tenke framover alledere.. jeg ble så deppa at jeg orker ikke tenke på nytt forsøk enda.. Så godt me trøst fra mamma og mannen Håper de tar GODT vare på deg nå
Coma Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Nei tøysekroppen,det var ikke sånn det skulle gå:-( Huff dette var leit:(((( Håper at Hausken og co finner et opplegg for dere som ender i positiv test neste gang:-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2009 HEI JENTENE "MINE":) så utrolig kos det var å logge seg på å se alle disse innleggene fra dere...tusen takk!! satset på at alle gode ting er 3...ser det er fler som får det til på 3 forsøk.... dere er så gode alle sammen og fortjener alt godt hele gjengen!!!! suger til meg alle trøsteklemmene fra dere... klem fra
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2009 hmmm... så underlig det avr å se det nye nicket mitt slik..... hadde vel aldri trodd det skulle se sånn ut når jeg først begynte å bruke bim på bli gravid..uffda,,, jammen meg bra man ikke vet sin egen framtid til tider ja....bare en tanke som slo meg her jeg siter i tuss mørke og lurer på omjeg får sove i natt.... men heldigvis er denne dagen nesten over og aldri mer kommer den igjen!!!! (på en måte) xxxx
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 Trist å høre at du testet negativt igjen tøysekroppen:( Kjenner til følelsen etter neg test, er rett og slett bare utrolig kjipt.. mister håpet man har gått med de siste ukene og føler seg tom og trist.. Men heldigvis går det bedre etterhvert og man klarer å se fram til neste forsøk igjen. Håper Hausken finner rette opplegget for deg på neste forsøk, skal se du lykkes da:o) Sender deg en trøsteklem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 1. oktober 2009 takk for gode ord Lie.....håper virkelig det er din tur snart!! bøyer meg i støvet for deg og dine 5 forsøk!! herre det må være ufattelig tungt for dere....... klemmerdegtilbake:)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 Takk for lykkeønskninger:o) Håper det er vår tur neste gang! Har fortsatt 2 egg igjen på frys på Riksen. Men har nå (endelig) fått time med lege på riksen hvor vi ble enige om ny Lap. og fjerne høyre eggleder som antageligvis er væskefylt og som det siver væske fra til livmoren. Forhåpentligvis er dette noe av årsaken til at jeg ikke har blitt gravid, så håper inderlig det går bedre neste gang vi setter inn egg! Ellers er vi i dialog med Hausken, time til samtale 9. november. Ser fram til å høre deres vurdering:o)
MK73 Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 Uff, tøysekroppen, dette var kjipt!! Det er lov å være trist og sur og lei seg og sinna i noen dager (faktisk til og med sunt), og så vil du etter overraskende kort tid være klar til å gå på igjen :-) Det er utrolig hvordan det hjelper å ha en plan og vite hva det neste steget er, og det vet jo du. Vi satser på at det er tre som skal til for deg! Klemmer til deg fra meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 1. oktober 2009 håper virkelig dette hjelper for dere!! kan eggledrene bli fylt med sånn væske du snakker om når de er tett? har tette selv..... uff det er masse greier altså( krysser alt jeg har for deg Lie79....nå må det værde deres tur og det veeeldig snart!! noe forbaska herk dtte her...lykke til hos hausken! ) herlig mennesker... nattaklem:)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 2. oktober 2009 #21 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg testet negativt i dag jeg også :-( Vi får holde sammen gjennom 3. forsøket!! masse klemmer til deg!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #22 Skrevet 2. oktober 2009 enig med deg lillekatt! vi får holde hverandre oppe er inne og følge hverandre....3 forsøk...grøsser ved tanken nesten..trodde det skule holde med ett jeg...naive nybegyner som jeg var...fantastisk at jenten med x antal forsøk bak seg fremdeles står på og ikke mister motet.. girlpower sier jeg bare hehe;) MK7(?) sant det du sier ang det å komme fort på bena igjen....så lenge det fins håp og en ny vei og gå så klarar man fort stable seg på bena igjen;) alle gode ting er 3!!!!!!!!!!!!!!!! for pokker!!))
Mamma 2010 Skrevet 2. oktober 2009 #24 Skrevet 2. oktober 2009 Så leit for dere!! Dette ER en påkjenning og vi må bare ikke gi opp. viktig å huske at det ikke er farlig å bli sint, lei og frusrert. Få det ut!!! Tror det er lurt. Ta vare på deg selv !! Også retter vi alle blikket mot neste sjangse Jeg testet negativt selv i går og blør som et uvær:( Si til deg selv at: Dette skal gå bra, han eller hun har bare litt god tid;) god trøsteklem
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 2. oktober 2009 #25 Skrevet 2. oktober 2009 Hei vennen...det var utrolig tøft og vondt å lese..Jeg var sikker på at det ville klaffe denne gangen.Men, som du sier : Alle gode ting er tre. Ikke gi opp!! Før eller senere vil alle få det til!!! Masse trøsteklemmer, jeg vet at det er jævlig vondt men en vakker dag vil du være så stolt over deg selv- når dere får det til.....for jeg føler at du er en fighter, og en fighter vinner alltid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå