Gå til innhold

Noen som bærer her?

Anbefalte innlegg

Og gjør dere de når dere er gravide også? Litt usikker på hvor lenge jeg bør bære 1-åringen min, men på den annen side er det jo folk som er med i skikonkurranser som høygravide..

Har funnet en bæremåte hvor jeg ikke trenger å knyte noe over magen ihvertfall! :)

Vi vurderer uansett å bære den minste når den kommer også, og klare oss uten søskenvogn.. Noen flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140747131-noen-som-b%C3%A6rer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bærer vesla på snart 10 mnd enda - også på magen. Syns det fungerer ganske greit, men bærer jeg for lenge kjennes det i korsryggen (litt bekkenplager...).

Og så skjuler det den allerede voksende magen for uvedkommende ;)

Hva bærer du i? Jeg bruker en Lupita mei tai med sjalstropper.

Vi er veldig i stuss angående dette med søskenvogn eller ikke...

jeg bærer, har en ergo, slynge, sjal... hehe, men kommer definitivt til å ha søskenvogn. jeg tror det blir altfor slitsomt å bære 1 barn og trille ett annet i lengden. min sønn er 18mnd når neste barn kommer og har fortsatt behov for å sove på dagtid. Han er jo heller ikke så stor at det er noe vits at han skal gå istede for å sitte i vogn.

Bærer ikke lillegutt så mye lenger, han er 12kg, tuuuuuung;) Men utrolig kjekt å ha slynge når jeg skal på butikken og sånn:)

Annonse

joda, bærer "storebror" inntil han lærer seg å gå... mest på hoften, i blant i bæremeis. babybjørn/magesele har jeg aldri fått til, det har bare medført smerter i ryggen for min del. min mann har brukt den endel, men nå veier jo småtten ca 10 kg, så litt for tungt for magen. kommer til å løfte ham så lenge det går i svangerskapet, men begrenser det nok litt mot slutten av svangerskapet. mindre bæring, bare helt nødvendige løft på slutten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...