Gå til innhold

Noen som bærer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjør dere de når dere er gravide også? Litt usikker på hvor lenge jeg bør bære 1-åringen min, men på den annen side er det jo folk som er med i skikonkurranser som høygravide..

Har funnet en bæremåte hvor jeg ikke trenger å knyte noe over magen ihvertfall! :)

Vi vurderer uansett å bære den minste når den kommer også, og klare oss uten søskenvogn.. Noen flere?

Skrevet

Ingen som bærer? (Altså bæresjal, bæresele osv! :))

Skrevet

Eg gjer, av og til... Har ei lita på 2 år, men ho vil helst gå sjølv sånn som storebroren...Han er 4, og begynner å bli litt stor å bære... Har mei tai, og eit par slynger...

Skrevet

Hei!

Jeg bærer vesla på snart 10 mnd enda - også på magen. Syns det fungerer ganske greit, men bærer jeg for lenge kjennes det i korsryggen (litt bekkenplager...).

Og så skjuler det den allerede voksende magen for uvedkommende ;)

Hva bærer du i? Jeg bruker en Lupita mei tai med sjalstropper.

Vi er veldig i stuss angående dette med søskenvogn eller ikke...

Skrevet

jeg bærer, har en ergo, slynge, sjal... hehe, men kommer definitivt til å ha søskenvogn. jeg tror det blir altfor slitsomt å bære 1 barn og trille ett annet i lengden. min sønn er 18mnd når neste barn kommer og har fortsatt behov for å sove på dagtid. Han er jo heller ikke så stor at det er noe vits at han skal gå istede for å sitte i vogn.

Bærer ikke lillegutt så mye lenger, han er 12kg, tuuuuuung;) Men utrolig kjekt å ha slynge når jeg skal på butikken og sånn:)

Skrevet

joda, bærer "storebror" inntil han lærer seg å gå... mest på hoften, i blant i bæremeis. babybjørn/magesele har jeg aldri fått til, det har bare medført smerter i ryggen for min del. min mann har brukt den endel, men nå veier jo småtten ca 10 kg, så litt for tungt for magen. kommer til å løfte ham så lenge det går i svangerskapet, men begrenser det nok litt mot slutten av svangerskapet. mindre bæring, bare helt nødvendige løft på slutten...

Skrevet

Har, men minsten nærmer seg to år så han vil gå selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...