Gå til innhold

Noen med erfaring fra hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo fortelle hvordan ting ligger an først. Den 5.mai fikk ejg satt inn en hormonspiral etter fødsel i januar. Jeg blødde å blødde å det stoppet aldri 100% liksom...i rundt 14 uker blødde ejg så stoppet det heelt. Var stille 3ukers tid så begynte ejg å blø igjen. Tenkte da at det var mensen siden ikke alle mister den. MEN kroppen min begynte å ta helt av, fikk alt av gravid symptomer. På dag 8 hvor blødningen bare tok seg opp så reiste jeg til legen å fikk tatt den ut. Det var 4.september å jeg blødde bare 4-5 dager eller noe etter jeg tok den ut.

Men nå har jeg begynt å lure på hvor mensen blir av... har helt siden ejg tok den opp gått med mussinger å stikninger i området hvor eggstokkene sitter å i ryggen. Har tatt graviditets test (senest idag) bare for å være sikker på at jeg har utelukket det å den var negativ.

Tar åsså eggløsningstester daglig for følge med men ennå ikke hatt det.

Det jeg da lurer på er hvor fort det er vanlig å få tilbake tr etter å ha tatt ut spiral? Da jeg satte den inn sa jo legen at alt var tilbake til normalen emd engang jeg tok den ut å innen et par uker var det vanlig at mensen var tilbake... Men spurte igjen her om dagen å da sa han plutselig flere mnd!:o

Føler meg totalt rundlurt:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff,den der var lei ja:-(( det er ikke moro å ha mens,men kommer den ikke er ikke det heller noe særlig..

jeg har hatt h.spiral i 9 år.tok den ut i mai,og mens kom dagen etter.blødde 5 dager,og har etter det vært stabil med en syklus på 26-28 dager.

håper det går seg til hos deg også snart..

lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...