Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på en ting; vi har vært gjennom flere negative ivf-forsøk. Ved hvert forsøk, så dropper jeg å trene etter egginnsett. Jeg går bare lange turer i raskt tempo (2-4 timer). Jeg er vant til å jogge mye, gjerne 2-3 timer i slengen. jeg gamper ivei :) Det jeg lurer på er om jeg bør kutte disse joggeturene, når vi prøver å bli gravide mellom forsøkene? Kan det være medvirkende til at vi ALDRI!!!!!! lykkes med dette her?

Er så inn i hampen dr...lei av å ikke lykkes (grrr)!!

Fortsetter under...

I utgangspunktet vill jeg ikke tro at dette var negativt så lenge du har en sunn kroppsvekt og menstruasjon. Hvis man trener så mye at man mister menstruasjonen, blir veldig tynn og får veldig lavt fettinnhold sier det seg selv at dette er negativt.

Jeg tror trening i seg selv er sunt of kropp og sjel :-)

Er veldig usikker på hvilken type trening jeg bør gjøre i rugeperioden. Tenker det er best å gå turer og ikke presse pulsen så høyt. Hvis man først blir gravid, regner jeg med man kan trene mer normalt. På senteret hvor jeg trener er det mange gravide instruktører så så lenge man følger med hva kroppen tåler anseer jeg det som positivt å være i god form.

Hm, jeg har tenkt motsatt. Da jeg ble ivf-gravid løp jeg en mil tre ganger i uka. Før og etter egguttak og innsett. I søskenforsøkene har jeg på langt nær fått trent som før gullet ble født, og har hatt tre mislykkede innsettinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...