Gå til innhold

Jeg burde jo ha visst det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter utredning nå så viser det seg at sambo har ekstremt lite svømmere og jeg har ekstremt sjeldent eggløsning. Så da er det vanskelig å bli gravid gitt. Har grått og grått nå i flere dager og det føles egentli som om livet er over faktisk.

Hadde forventet at når jeg bare klarte å karre meg til gyn for å få hjelp så skulle det hjelpe med en pergokur, men den gang ei. Har tatt dobbelpergo nå, men ingen eggløsning så da ville han heller ikke fortsette med det. Rett over på prøverør.

Hvor lang tid tar det liksom før man kommer igang med slikt da?? Er så dødslei av å prøve å lage barn nå. Det skal jo ikke være så vanskelig!!! Hvorfor må det være så vanskelig???

Ikke mye positivt dette her, men er heller ikke spesielt positiv om dagen.

Kanskje noen her som har gått igjennom prøverør som kan fortelle litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Uff dette var kjempeleit å lese:( Synes virkelig synd på dere, livet kan være så urettferdig!!! Har ikke noe peiling på prøverør, men vil ønske dere mye lykke til. Dere fortjener virkelig å lykkes!

Kanskje du kan lese litt inne på assistert befruktning forumet, så finner du kanskje den informasjonen du er ute etter..:)

Skrevet

hadde spurt om jeg kunne på trippel pergo.skader ikke å forsøke.

Skrevet

Og lykke til.Dette går nok bra , gå inn på assistert befruktning , og www.ønskebarn.no.

Skrevet

huff jeg vet ikke hva jeg skal si jeg...

men i og med at dere har funnet ut at sambos svømmere er av mindretall så er d nok lurt av legen din og ikke utsette deg for mere stress og hormoner før prøverør.. prøverør er jo veldig greit når sambo har defekt sperm for da er du jo sikret at spermien finner egget ditt.

det er nok en toff beskjed og få kan jeg tenke meg til men nå er du iallefall et skritt nærmere målet...

det er veldig sannsynelig at vi også må ty til prøverør selv om min sambos svømmere er prima vare .. her er d jeg som er defekt...

gyn sa at ventelistene på prøverør er ca 6-7 mnd...

det koster 15000 i egenanndel og ad får man 3 forsøk ...

sender deg en varm trøste klem og masse lykke til <3..

Skrevet

Uff, det var leit å lese :(

Håper virkelig dere får det til!!

Trösteklemmer fra

Skrevet

Kjenner ei som er i "samme" situasjon. Prøverør med første, når nr 1 var litt over året var det plutselig en til på vei, helt av seg selv. Så det er håp ;-)

Skrevet

Takk for all støtte folkens:-)) Har surfet litt rundt på nettet å kikka litt nå og humøret er stigende. Håper at det her går fort og gale så vi slipper å vente å vente å vente. Tar jommen på denne prøvingen altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...