Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har vært litt øm nederst i magen i noen dager nå. Det kommer og går. Har aldri hatt menssmerter før, men dette kan vel kanskje defineres som det. IKM er på lørdag, fikk blendahvit test på morgenurin i går. Hvis det skal fortsette sånn som dette, blir jeg gal. Først 3 dager med el-smerte, og så nesten en uke med menssmerter før menstruasjonen kommer! Mye vondt det...! Noen som har det sånn??
-68mamma Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, mye vondter når man kjenner godt etter :-) Har hatt mensmurring i magen av og på i mange uker nå, og ømme bryster helt siden EL. Men helt sikker på at mensen kommer til helgen. Negativ test idag.
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjenner ikke etter i det hele tatt, det er det som er greia:( I dag har det vært konstant.. Alt vi kvinner må gjennom.. Kjenner jeg blir forbanna!!! Vet at det ikke har klaffet denne pp heller, så har absolutt ingen forhåpninger eller en god magefølelse. Når har du IKM?
-68mamma Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 På søndag tror jeg. Klarer ikke la være å kjenne etter jeg - er jo vondt hver gang jeg kommer borti :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå