Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg har tenkt å ta ut 56 veker permisjon, sida far skal ha 10 av desse vekene og eg vil vere lengst mulig heime med den lille. Skal no søke om permisjon til arbeidsgivar og lurer på ein del ting eg håper nokon kan svare på!! Eg går ut i permisjon 1 desember og har igjen to veker ferie dette året, og har jo også 5 veker til neste år. Desse 7 vekene ønsker eg å ta ut til sommaren, då far tek ut 5 eller 7 veker då av "sine" 10 veker. Kva skal ein då skrive på søknad til arb. givar??? At eg tek ut 56 veker eller 46?? (Eg har jo 46 veker og så er det far som har dei 10 andre) og skal eg rekne ferien inni desse som eg skal skrive ved søknaden?? ... og om eg har forstått det rett: så er det far som får utbetalt desse foreldrepengene då han tek ut "sine" veker? og eg "fryser" min permisjonstid? (far har ikkje hatt samanhengande inntekt i 6 av dei siste 10 månadane, har dette noko å seie for korleis eg tek ut permisjon? og må han ettersende dokumentasjon fra sin arbeidsgivar til nav, kor lenge før han skal ta "sine" veker med permisjon?) uff vart litt masse dette, og vansklig å forklare, men eg forstår ikkje nav heilt då dei skal forklare dette til meg, blir bare enda meir forvirra:P Eg må i allefall få sendt permisjonssøknad til arb givar snart.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140746864-f%C3%B8dselspenger-ferie-og-permisjonhjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttemamma75 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Del Skrevet 1. oktober 2009 Når det gjelder ferie : for det første må du søke arbeidsgiver om å få lov til å overføre 2 uker ferie til neste år. Det er slettes ikke alle arbeidsgivere som godtar dette og de kan kreve at du tar ut ferien i år. Du har uansett ikke lov å ta ut mer enn 4 uker og 1 dag ferie mens du er i permisjon, så resterende av ferien må du ta ut når permisjonen er over. Om du vil ha 80% dekning må du skrive at du skal ha 56 uker permisjon hvorav 10 av disse er til far. Om du trenger å skrive på ferien nå er egentlig opp til deg, du kan godt vente med det. Husk at nav skal også vite når du tar ut ferie, og de skal også vite når pappaen skal ha sin pappaperm. (men trenger ikke å få vite det nå - i likhet med ferien) Når far tar ut fedrekvoten får han 80% permisjonspenger basert på sin lønn i 10 uker (begrenset oppad til 6G) og du kan velge om du vil jobbe, ta ut ferie eller ha ulønnet permisjon mens han har ferien. Du får altså ikke penger mens han får permisjonspenger. At han ikke har hatt inntekt NÅ minst 6 av de 10 siste mnd har ingenting å si så lenge han har det når han skal ta ut permisjon. Han må da gi beskjed til sin arbeidsgiver om når han ønsker å ta ut fedrekvoten og hans arbeidsgiver må sende inn dokumentasjon på hva han tjener. Dette bør gjøres et par måneder før han skal ta ut permisjon. Håper dette gjorde det litt klarere for deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140746864-f%C3%B8dselspenger-ferie-og-permisjonhjelp/#findComment-140746958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå